Setari Cookie-uri

Acordă a doua șansă hainelor noi sau aproape noi, prin serviciul Vinde către Remix

În curând vine vara, așadar este timpul să îți reîmprospătezi stilul vestimentar și să faci loc în dressing pentru noi articole de brand, în trend. Dar ce poți face cu hainele noi sau aproape noi pe care nu le mai porți, sau pe care nu le-ai purtat niciodată? Acum ai șansa să le vinzi către Remix Second Hand.

Comunicat de presă

Serviciul "Vinde către Remix" a fost lansat anul trecut și a fost foarte bine primit de publicul din România. Pe lângă România, serviciul este disponibil și în Austria, Germania, Polonia și Bulgaria. Ideea acestei campanii este de a oferi o a doua șansă hainelor tale noi.

Inițiativa îi vizează pe toți cei care au articole vestimentare și accesorii frumoase în șifonier, dar pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat vreodată dintr-un motiv sau altul, iar oferirea lor drept cadou, donarea sau revânzarea acestora este o sarcină dificilă și consumatoare de timp. În plus, prin acest serviciu poți obține un buget suplimentar pentru hainele care doar stau așezate în raft sau pe umeraș, fără a fi folosite.

Citește și:

Magazin online Remix

Mecanismul este foarte de simplu: soliciți un REmix bag prin intermediul profilului de pe remixshop.com, ce va fi livrat gratuit; îl umpli cu articole de îmbrăcăminte care se încadrează criteriilor descrise pe site; îl trimiți înapoi către Remix, din nou gratuit; articolele vor fi sortate și evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate și publicate spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din prețul de vânzare, pe care apoi îl pot primi în contul bancar sau îl pot consuma pe remixshop.com pentru noi outfit-uri la modă.

Luna trecută, Remix a adus câteva schimbări și îmbunătățiri serviciului "Vinde către Remix", ca de exemplu introducerea unui nou serviciu premium, care permite utilizatorilor sa primească înapoi articolele vestimentare care nu au fost acceptate în urma procesării de către echipa Remix. Anterior, utilizatorul putea face acest lucru doar dacă solicita preluarea REmix bag-ului de către curier.

Citește și:

O altă îmbunătățire a serviciului este opțiunea prin care utilizatorul poate să modifice prețul fiecărui produs aprobat prin reducerea sau creșterea acestuia cu până la 30%.

Remixshop.com uploadează peste 15.000 de produse frumoase și de calitate în fiecare zi, menținând tot timpul o ofertă de peste 250.000 de produse online, de la mai mult de 5.000 de branduri. Mai mult decât atât, Remix realizează online o licitație inversă: prețurile articolelor nevândute scad cu -5% în fiecare zi la ora 4:00 pm și ajung până la -60%.

Magazin online Remix

De asemenea, utilizatorii Remix beneficiază zilnic de promoții și reduceri suplimentare. Așadar, Remix propune o experiență online fascinantă, întrucât shopping-ul ar trebui să fie o experiență distractivă și captivantă pentru fiecare iubitor al fashion-ului.

Citește și:

Compania Remix promovează și susține conceptul de "sustainable fashion" și încurajează oamenii să recicleze sub sloganul "Reuse. Reduce. Remix", păstrându-și în același timp stilul lor personal. Astfel, odată ce alegi să cumperi sau să vinzi către Remix, protejezi mediul înconjurător și dai o nouă șansă hainelor noi, de calitate.

Despre Remix

În octombrie 2012, Remix s-a fost lansat în Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai târziu, în iulie 2017, retailerul online uploadează zilnic 15.000 de produse și menține o ofertă de cel puțin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Acum doi ani, compania a primit o investiție de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investiții din Europa Centrală și de Est.

Citește și:

Extinderea către noi piețe a început în 2014 cu Grecia și România. A continuat în Polonia în 2015 și Ungaria, Slovacia și Cehia în 2017. Retailerul online Remix deservește toate piețele străine din sediul său din Sofia.

Remix Second Hand este unul dintre principalii retaileri online din Europa de Est, de pe nișa second hand. Compania activează pe două segmente de piață în creștere – second hand fashion și e-commerce. În 2012, compania s-a lansat pe o nișă încă suficient neexplorată, având în vedere că la acea vreme pe piața online dedicată modei second hand, din Europa, nu existau jucători mari.

Moda second hand de înaltă calitate provine din SUA și din Europa de Vest, însă Remix intenționează să-și extindă operațiunile și să furnizeze produse chiar de la clienții săi, promovând astfel ideea de reciclării articolelor de îmbrăcăminte, oferindu-le o a doua șansă și prelungindu-le durata de viață. Industria de fashion este în prezent a doua în lume, după ce cea petrolieră, care contribuie la încălzirea globală.

Citește și:

Remix susține ferm motto-ul său: “Reuse, Reduce, Remix”, contrar tendințelor din mass market fashion.

Principalul avantaj al cumpărăturilor second hand prin intermediul unui e-shop specializat este calitatea garantată a produselor. Remix are o echipă dedicată care verifică în detaliu fiecare produs înainte ca acesta să fie disponibil online, pe remixshop.com.

Vizionare placuta


Kudika
28 Mai 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.