Kudika
21 August 2019

Colecția din acest sezon continuă conversația începută prin lansarea Pandora Reflexions, reimaginând modele de inspirație renascentistă – o eră care a transformat rolul femeilor – pentru o nouă generație de femei. Stilul și caracterul evidențiate în exterior izvorăsc din interior. Iar femeile își pot exprima încrederea emoțională și identitatea în moduri nenumărate, purtând brățările Pandora Reflexions.

comunicat de presa

Noua colecție Pandora Reflexions Alfabet explorează și celebrează conceptul modern de identitate. Talismanele de la A la Z, realizate din argint 925, reprezintă un limbaj personal și vizual, fiind inspirate din liniile sculpturale și simple ale arhitecturii moderniste, în care frumusețea e dată de formele și modelele care creează imagini cu efect de oglindă. Prin combinarea acestor talismane, femeile își pot reflecta stilul, purtând inițialele lor sau ale unei persoane, loc sau lucru pe care îl iubesc. Personalitatea noastră unică este cea care ne diferențiază de ceilalți, iar fiecare femeie își poate reflecta o nouă latură a sa, creându-și combinații de bijuterii care au însemnătate pentru ea.

Colecția din acest sezon continuă conversația începută prin lansarea Pandora Reflexions, reimaginând modele de inspirație renascentistă – o eră care a transformat rolul femeilor – pentru o nouă generație de femei. Stilul și caracterul evidențiate în exterior izvorăsc din interior. Iar femeile își pot exprima încrederea emoțională și identitatea în moduri nenumărate, purtând brățările Pandora Reflexions.

„Ideea care a stat la baza colecției constă în a reinterpreta conceptul modern al identității și a crea un stil identitar: inițiale, porecle, nume ale oamenilor dragi, o referință proprie asupra lumii din care faci parte etc.”, au declarat Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors ai Pandora.

DESPRE PANDORA

Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept.

Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,700 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 14,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.pandoragroup.net sau găsiţi-vă inspiraţia pe www.pandora.net

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: