Kudika
30 Octombrie 2019

Tommy Hilfiger anunță deschiderea unui nou magazin TOMMY KIDS în Cluj, România, acesta fiind primul magazin de acest fel din oraș. Localizat la parterul centrului comercial Iulius Mall, îmbină moda și stilul cu spiritul practic și versatilitatea, precum și cu ADN-ul clasic, american, cool al brandului. 

comunicat de presa

Tommy Hilfiger anunță deschiderea unui nou magazin TOMMY KIDS în Cluj, România, acesta fiind primul magazin de acest fel din oraș. Localizat la parterul centrului comercial Iulius Mall, îmbină moda și stilul cu spiritul practic și versatilitatea, precum și cu ADN-ul clasic, american, cool al brandului.

Noul magazin se deschide pentru părinți și copii cu un design modern, remarcabil, ce reflectă noul concept global de vânzare cu amănuntul al lui Tommy Hilfiger. Fuziunea dintre stilul clasic și finisajele moderne este vizibilă în întregul design, în timp ce culorile emblematice ale brandului sunt prezente de la detaliile mici, vizibile pe mobilierul alb și cel din lemn, la elementele mai mari, precum pereții și standurile din interior. Atmosfera generală este una jucăușă și de bucurie, subliniind încă o dată ADN-ul clasic, american, cool al brandului. Magazinul este operat de Sarkk S.A., distribuitorul exclusiv al brandului Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

În interiorul designului luminos și aerisit, colecția TOMMY HILFIGER Toamnă 2019 pentru Copii apare ca fiind inspirată de ciocnirea conștientă între funcție și patrimoniu, fuzionând mai multe elemente sustenabile cu un caracter practic. Aceasta ne propune, printre altele, jachete tip puffer umplute cu puf și veste din pluș moale ce au pe deasupra un strat de țesături impermeabile. Colecția revizitează arhivele de brand, modernizând stilurile-semnătură precum puloverul varsity în culori contrastante cu dungi și stele jucăușe. Broderiile Tommy Crest și imprimeurile florale totale adaugă un twist cool tricourilor și rochiilor. Tonurile neutre și paleta de culori emblematică a brandului – roșu, alb și albastru – sunt completate cu galben vibrant și roz pal. O colecție pentru Toamnă 2019 care adaugă tehnicalitate și versatilitate stilului propriu.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: