Cu ParkLake și Glovo ai 20% discount la comenzile pentru acasă!
comunicat de presa
Începând cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat în colaborare cu Glovo România o campanie care vine în sprijinul tuturor celor care doresc să aibă acces la preparatele culinare preferate din restaurantele favorite. Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din centrul comercial în perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere de 20% direct în aplicația Glovo, zilnic, în intervalul orar 15:00-17:00.
În siguranță #nudoaracasă este obiectivul principal al tuturor acțiunilor întreprinse de către ParkLake Shopping Center. Acest concept se materializează în realitate prin multitudinea de programe pregătite de către ParkLake Shopping Center pentru a se adapta la contextul actual – în continuare foarte multe persoane lucrează de acasă, sunt preocupate de siguranța familiei, a căminului și de aceea toate inițiativele din următoarea perioadă vor fi direcționate spre a asigura adaptarea cât mai ușoară la constrângerile actuale.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Horoscop Dragoste Octombrie 2025: A venit vremea deciziilor grele în iubire, iar Universul ne apasă toate rănile nevindecate
- Saturn în Berbec (2025–2028) nu cere perfecțiune. Cere autenticitate și asumare. Inițierea karmică de foc începe acum
- 25-26 iunie, Portalul Focului. Universul pregăteşte o furtună. Luna Nouă în Rac scoate demonii din inimă, Mercur le dă glas
Campania realizată împreună cu Glovo România este parte din programele dezvoltate de către centrul comercial în această perioadă pentru a fi mai aproape de comunitatea din care cu toții facem parte.
Cartofisserie, Crêpes Du Monde, McDonald's, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim, Uncle John, au răspuns inițiativei ParkLake Shopping Center și s-au alăturat campaniei în așa fel încât să ofere prin Glovo România preparatele favorite tuturor celor interesați. Comenzile se plasează on-line și vor fi livrate în siguranță direct acasă.
Pentru cei care aleg să ne viziteze și să consume în regim take away, ParkLake Shopping Center a luat toate măsurile necesare pentru ca aceștia să se bucure în siguranță de preparatele culinare alese și de reluarea vizitelor în centrul comercial. Au fost implementate o serie de măsuri care, împreună cu celelalte programe și inițiative, sunt menite să ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii, comunitatea să se bucure în siguranță de vizita lor.
Parte din programele menționate este și soluția “Shopping Centre Traffic Control”. Un serviciu dezvoltat de către ParkLake pentru a informa vizitatorii potențiali despre traficul din cadrul centrului comercial. Soluția este foarte simplă și ușor de utilizat. Există o conexiune în timp real între sistemul de măsurare a traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care oferă informații privind numărul existent al vizitatorilor încadrate în trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Accesând această soluție vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc să își planifice vizita în centrul comercial.
Printre principalele măsuri implementate se mai numără și:
- Vânturi schimbătoare cu Soarele în Gemeni: Ce ne învață divinitatea în funcție de zodia în care ne-am născut
- 10 Mai: Mercur intră în Taur. Mintea tace. Sufletele vorbesc. Sfatul Universului pentru fiecare zodie în parte
- Pe 20 aprilie Soarele intră în Taur: Un nou început cu rădăcini adânci și dorințe reale. Se deschide poarta fericirii
- Instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial.
- Instalarea sistemelor de dezinfectare automată cu raze UV a balustradelor montate pe scările rulante.
- Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale, precum intrări în mall, toalete, zona de restaurante, coridoarele centrului comercial și încăperi destinate Mamei și Copilului.
- Implementarea unui nou sistem de semnalistică menit să informeze vizitatorii cu privire la măsurile de protecție și conduita recomandate a fi respectate în interiorul centrului comercial.
- Stabilirea noului flux de circulație destinat vizitatorilor pentru o mobilitate sigură în interiorul centrului comercial și pentru menținerea distanței recomandate de autorități
- Anunțarea frecventă a măsurilor de protecție prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura înțelegerea și implementarea informațiilor de către toți vizitatorii.
- Suplimentarea echipamentelor de curățare și întreținere pentru a asigura curățarea, dezinfectarea și ventilația corectă a tuturor zonelor.
- Suplimentarea protocoalelor de curățare a sistemelor de ventilație și a echipamentelor de climatizare din centrul comercial.
- Echiparea tuturor furnizorilor centrului comercial cu materialele necesare protecției individuale, precum mănuși și mască.
- Pregătirea constantă a personalului de securitate și informații al centrului comercial pentru a garanta bunăstarea tuturor vizitatorilor și pentru a oferi îndrumări celor care au nevoie de acestea.
Detalii despre campaniile ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.
- Mesajul lui Virgil Ianțu după uciderea Teodorei Marcu: Nu poți spune că ești bărbat, dacă taci atunci când vezi violență.
- Ultima Lună Plină a primăverii are puterea a 100 de luni. Ce vrea Divinitatea să știi în funcție de zodia în care te-ai născut
- 25 Mai: Mercur revine acasă, în Gemeni. Vocea sufletului cere să fie ascultată. Ce nu spunem acum ne va răni mai târziu
Despre ParkLake Shopping Center
ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care îmbină într-un mod armonios natura și shoppingul. Designul modern combină elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natură − Familie și oferă oportunități excelente de petrecere a timpului liber în cadrul spațiilor de relaxare, de joacă, precum și locuri în care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrând.
Proiectat după cele mai înalte standarde internaționale, înconjurat de natură și situat în apropierea Parcului Titan, ParkLake oferă cea mai bună selecție de branduri disponibile pe piață și servicii de înaltă calitate într-un mediu eco-friendly și o atmosferă încântătoare.
Mai multe informații despre ParkLake Shopping Center găsiți la: www.parklake.ro.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște și Botoșani.
Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varșovia, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.
- Ritualul divin al răbdării. Luna Nouă în Taur și magia timpului sacru
- Luna Plină în Scorpion: O noapte în care tăiem răul de la rădăcină. Ritualul de care toate sufletele au nevoie
- 12 Mai 2025: Luna Plină în Scorpion. Adevărul care arde. Trecutul care moare. Noi, cei care renaștem din propria cenușă
Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice în și din orașul lor. În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16.3 milioane de produse de la cei 1500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1.7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.
Toți curierii Glovo respectă cu strictețe măsurile de siguranță, pentru sănătatea clienților lor.