comunicat de presa
Pentru a crea videoclipurile, Calvin Klein a colaborat cu Google Zoo, una dintre cele mai creative resurse Google, pentru a analiza căutările de top din Europa referitoare la întrebările legate de sutien. Prin această metodă de analizare a audienței, Calvin Klein a creat o serie de videoclipuri sub umbrela brand-ului, care răspund direct la cele mai presante întrebări ale consumatorilor legate de sutien, cu privire la mărimi și confort. Videoclipurile sunt realizate într-un cadru informal și prezintă două persoane care vorbesc deschis despre mărimea și potrivirea sutienelor lor. Acest format de conversație a fost ales în urma unor cercetări aprofundate efectuate cu Google Zoo, al căror rezultat indică faptul că publicul consumator rezonează și reacționează la o abordare informativă și autentică.
#CKunfiltered: Bra Talk încearcă să interacționeze cu noii consumatori de pe platforma YouTube și să dezvolte relația directă cu consumatorul, oferind opinii de specialitate, descoperind sfaturi utile și metode de măsurare pentru ca fiecare să-și găsească sutienul optim. Această inițiativă este construită începând de la consumator în sus și este bazată pe date și informații despre consumatori, printr-o abordare pur digitală. Proiectul a fost dezvoltat cu scopul de a crea conexiuni de lungă durată cu audiențe noi și existente, pornind de la luarea unor decizii pe baza datelor adunate.
#CKunfiltered: Vă invităm să urmăriți și să explorați videoclipurile Bra Talk pe canalul YouTube Calvin Klein.
Spune-ti parerea!