comunicat de presa
Noua comunicare a magazinului online de fashion este un manifest pentru cei care au nevoie de un aliat împotriva timpului pierdut în căutarea hainelor ideale. Deși toată lumea petrece foarte mult timp online, activitățile din offline sunt mai prețioase ca niciodată, iar hainele sunt ”acel prieten” alături de care trăiești experiențe, senzații și sentimente. ANSWEAR se adresează oamenilor de toate vârstele care păstrează în suflet bucuria vieții, care experimentează și îmbrățișează noutatea și schimbarea. Acest tip de oameni se concentrează pe trăiri, pe experiențe și au nevoie de un aliat în a-și alege hainele potrivite, ori de câte ori trăiesc o etapă sau o clipă importantă din viața lor. Ei iubesc libertatea și au stilul lor propriu, original, fără să simtă nevoia de a-i copia pe ceilalți.
Spotul publicitar lansat în această iarnă cuprinde mesaje subtile și umor pe alocuri, încurajând oamenii să nu mai stea pe gânduri și să facă ceea ce le place în orice moment, chiar dacă acest lucru înseamnă să instalezi o piscină gonflabilă în mijlocul sufrageriei, să joci șah pe acoperiș sau să dansezi în baie ca și cum ai fi în lumina reflectoarelor. Vezi spotul publicitar complet aici.
Regizorul polonez Łukasz Zabłocki și-a dorit obținerea unor secvențe cât mai autentice și să ofere impresia că urmărești un film de scurt-metraj. Campania se desfășoară în 7 țări simultan (Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România și Bulgaria) și include 2 versiuni ale spotului: de 30 și de 15 secunde. Strategia de comunicare și întreaga idee a campaniei a fost creată de Feeders Agency, Papaya Films fiind responnsabili pentru realizarea spotului. Din echipa ANSWEAR, campania a fost coordonată de Wojciech Tomaszewski, Director de Marketing și E-Commerce, și Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager.
Spune-ti parerea!