Amplasata pe un fundal urban cu textura bogata, campania promoveaza contrastele creative si inclusivitatea. Rapperul si cantaretul guyanez- american SAINt JHN, actorii americani Myha’la Herrold si Kieran Culkin si actrita, cantareata, compozitorul si dramaturgul ugandez-britanic Sheila Atim conduc distributia diversa a campaniei pe strazile din Los Angeles.

Alaturi le sunt sunt Cherokee Jack, modelul indigen american, protectorul apei si activistul pentru clima, Rebecca Longendyke model american, Shu Pei model chinez si Xu Meen modelul sud-coreean. Aratand cum inspiratia poate veni din toate locurile, fie ca sunt strazi ale orasului, cladiri sau studio, fotograful nascut in Marea Britanie si stabilit in Los Angeles, Glen Luchford surprinde starea de spirit a orasului intr-o succesiune de imagini captivante.

O abordare discreta a luxului, colectia ready-to-wear a sezonului promoveaza moda care dureaza. Acordand o atentie deosebita constructiei, cu accent pe aspect si forma, croiala este reinventata pentru produsele usoare din in si bumbac, in timp ce jachetele din piele moale si trenciurile structurate devin mai atractive de purtat atat pentru zi, cat si pentru seara. Broderia englezeasca se aseaza lejer pe corp, in timp ce florile abstracte desenate manual decoreaza seturi co-ord in noi culori proaspete. Maiestria este explorata in continuare si in acest sezon printr-o selectie de ochelari de soare din colaborarea COS × LINDA FARROW.

Stilizate de Suzanne Koller, volumele de vara effortless si siluetele structurate sunt explorate prin combinatii de tranzitie. Nuantele verzi indraznete ies in evidenta fata de tonurile naturale contemporane, in timp ce mestesugul rafinat si abordarea circulara sunt proeminente.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: