CP
Sofiaman, un brand românesc de haine pentru casă și somn cu tradiție, a realizat recent un studiu prin care și-a dorit să afle ce preferințe avem noi românii pentru articolele vestimentare purtate în intimitatea casei și ce importanță acordăm acestor tipuri de îmbrăcăminte.
Întrebați ce haine poartă cu precădere prin casă,
-
Kudika
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul...
-
Alexandra Chivu
Paște în culori: Cele mai frumoase rochii pentru a te remarca de Paște
-
Kudika
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI
-
Kudika
Trend alert: estetica Cowboy inspirată de Beyoncé
-
Kudika
Singurul sfat de care ai nevoie în modă: Alege mereu piese atemporale!
-
Alexandra Chivu
Paște cu stil: Cum să-ți alegi ținuta perfectă pentru Paște
-
Kudika
Singurul sfat de care ai nevoie în modă: Alege mereu piese...
-
Kudika
Rochii midi stilizate pentru orice ocazie - descoperă colecția...
-
Kudika
Pregătiri de Iepuraș: Cele mai frumoase 20 de piese vestimentare...
Referitor la tipurile de articole vestimentare achiziționate cel mai des de români, cu frecvență de câteva ori pe an,
Când vine vorba de somn:
Întrebați când și-au cumpărat ultima dată pijamale, 33% dintre respondenți au declarat că ultima achiziție de pijamale a fost făcută în urmă cu mai mult de un an.
În ce privește motivele pentru care nu achiziționează pijamale,
Pornind de la acest studiu, Sofiaman își dorește să inițieze un demers educativ cu privire la calitatea hainelor dincolo de ușile “închise” ale caselor noastre.
Florin Cucu, Director General Sofiaman - „Prin acest studiu, ne-am dorit să aflăm și să explorăm cum se raportează românii la hainele de casă și de somn. Această inițiativă are și un fundament educativ, întrucât alegerea fibrelor din care sunt confecționate pijamalele și hainele de casă contribuie direct la abilitatea noastră de regenerare după stresul de peste zi, joacă un rol determinant în calitatea odihnei sau a somnului, și are un impact nemijlocit asupra sănătății noastre, aspecte adesea neglijate de mulți dintre noi. Fie că vorbim de haine de casă sau de somn, acestea funcționează ca un semnal pentru creier și ne pot ajuta să ne regăsim, să ne conectăm la sursă, să revenim la izvorul nostru de vitalitate, în liniștea de acasă și spațiul nostru intim”.
Ca punct de pornire pentru dezvoltarea produselor, Sofiaman ține cont de nevoile și preferințele clienților. La care Florin Cucu a mai comentat: „dacă ați căutat o soluție naturală pentru confort și răcoare în timpul verii, eucaliptul și inul, așa numitele fibre reci, aceste fibre botanice sunt răspunsul. De fapt toate fibrele botanice alese de noi, inclusiv fagul, bambusul sau varietățile noastre de bumbac, toate sunt respirabile și au proprietăți unice de termoreglare, permițând să ne simțim reconfortat în orice condiții”.
Analiza calitativă evidențiază faptul că pijamalele sunt asociate cu ”relaxare și confort”. Atunci când vor să aibă o zi fără griji și responsabilități, românii „nu ies din pijamale”; iar când sunt nevoiți să doarmă în hainele de zi se regăsesc “într-o stare de alertă”.
Pentru mai multe detalii despre datele studiului puteți accesa acasa.sofiaman.ro
###
Studiul cantitativ Omnibus a fost realizat de compania Isense Solutions la nivel național, în perioada 24-28 martie a acestui an, pe un eșantion de 1190 de persoane, format din femei și bărbați din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.
În ce privește studiul calitativ, informațiile au fost obținute de Sofiaman cu ajutorul datelor obținute de compania Strategis RBC. Studiul calitativ din Aprilie 2021 a fost realizat prin focus grupuri formate din femei și bărbați cu vârste cuprinse între 30-55 ani, din mediul urban.
Sofiaman este un brand românesc cu tradiție, cunoscut pentru calitatea hainelor de casă și de somn. Produsele Sofiaman sunt fabricate din fibre botanice precum cele de bumbac, in, bambus, eucalipt și fag (modalul), materiale naturale cu certificări internaționale, alese pentru proprietăți și atribute unice. Povestea Sofiaman a început cu o pijama simplă, din bumbac, produsă cu peste 25 de ani în urmă, într-un atelier de croitorie din satul Șoimănești, judetul Neamț. Sofiaman deține în prezent o rețea de 19 magazine la nivel național și are peste 300 de distribuitori locali, precum și o unitate proprie de producție. Pornind de la poziționarea de brand «Acasă merită ce e mai bun», confortul și odihna pe care fiecare persoană trebuie să le resimtă atunci când poartă haine de casă sau de somn stau la baza fiecărei colecții Sofiaman. De la modul în care sunt create, până la tehnica de croit și starea pe care o conferă atunci cand sunt purtate, produsele Sofiaman sunt concepute pentru a crește calitatea somnului și a momentelor petrecute acasă.
Spune-ti parerea!