Aflată la cea de-a doua ediție, New Legacy Challenge este o competiție de design dezvoltată printr-un parteneriat între Tommy Hilfiger’s People’s Place Program și Harlem’s Fashion Row (HFR). Creată pentru a oferi sprijin în carieră și acces comunităților subreprezentate în modă, New Legacy Challenge celebrează vocile unei noi generații de designeri BIPOC.

Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020 ca o platformă pe trei piloni din dorința de a promova reprezentarea diverșilor lideri din modă și din industriile creative. Cu accent pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului, oferirea accesului în carieră și leadership-ului în industrie, programul urmărește să realizeze schimbări consistente, pe termen lung. Programul își ia numele de la primul magazin Tommy Hilfiger care a fost deschis în 1969 în orașul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spațiu dedicat pentru ca oameni din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de artă, muzică, modă și cultura pop. Modelat de revoluția culturală din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei, a încurajat exprimarea de sine autentică și a contestat normele sociale. În acest spirit a fost fondat și va continua să se extindă noul Program People’s Place.

Pentru mai informații vă rugăm să accesați: https://tom.my/tommy-x-harlems-fashion-row

CINE: Yara Shahidi a purtat o cămașă albă din bumbac, cu nasturi, din colectia Primăvară 2023 TOMMY HILFIGER, pantaloni din denim lejer, cu monogramă, și cravată asortată din denim cu monogramă.

UNDE: New York, New York

CÂND: Miercuri, 24 Mai, 2023

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: