Având-o ca protagonistă pe Chloë Sevigny, maestră în a-și exprima diferitele fațete ale personalității prin modă, campania explorează o serie de cadre personale, de la cine în familie, la seri în oraș cu prietenii, fiecare scenariu narând un capitol distinct din viața lui Chloë.
Așa cum Chloë împărtășește,„fiecare piesă vestimentară reprezintă o poveste aparte și o privire diferită asupra vieților noastre. „Scrie-ți povestea” este o invitație de a ne bucura de identitățile noastre multifațetate și o călătorie din care sunt mândră să fac parte.”
„A fost o călătorie fantastică să lucrăm cu Chloë. Având în vedere tema campaniei „Scrie-ți povestea” și această explorare a diferitelor ipostaze pe care o persoană le poate avea în ochii celor dragi, Chloë a fost perfectă pentru acest rol”, spune Sara Spännar, vicepreședinte Global Marketing. „Ea întruchipează valorile Zalando de dezvoltare personală, stil și exprimare. În plus, ea însăși este un adevărat icon al stilului.”
„Scrie-ți povestea” este mai mult decât o colecție; reprezintă o expresie a conexiunii strânse dintre modă, identitate și momentele care ne definesc. Campania este o continuare a angajamentului Zalando de a încuraja un spațiu în care stilul este un discurs narativ personal, iar orice piesă vestimentară este un capitol din povestea fiecăruia.
Spune-ti parerea!