Craciunul si Revelionul au fost un prilej sa mai adaugam cateva kilograme la greutatea noastra (care era si asa suficient de mare). Se cere un regim cat se poate de eficient, iar acesta trebuie sa inceapa in cel mai scurt timp. De ce in cel mai scurt timp? Pentru ca stomacul s-a adaptat unui volum mare de alimente, s-a dilatat si s-a obisnuit sa primeasca de mai multe ori pe zi mese copioase si bogate in grasimi. Din acest motiv o dieta nu este necesara numai din punct de vedere estetic dar si al sanatatii. Am vrea sa gasim o metoda prin care sa topim pur si simplu grasimile, dar din nefericire, chiar daca aceasta metoda ar exista, am ramane in continuare cu toata celulita si cateva vergeturi in plus. O dieta drastica va avea (fara doar si poate) efecte teribile asupra metabolismului nostru, dar si asupra texturii pielii. Din acest motiv este indicat sa facem sport in paralel cu dieta. Este dificil (stim prea bine), de aceea tin sa mentionez ca desi nu poate inlocui beneficiile sportului, o crema intens hidratanta va ajuta pielea sa isi mentina supletea si va proteja impotriva aparitiei vergeturilor. Nu voi recomanda o dieta cu ajutorul careia sa slabiti 3 kilograme in 5 zile. Este impotriva oricarei reguli si poate avea efecte drastice si de lunga durata asupra organismului tau. Insa un regim echilibrat, sarac in carbohidrati, usor de tinut si pentru o persoana activa care nu are timp de cantarit grame si fixat ore de masa este fara indoiala solutia cea mai buna pentru fiecare dintre noi. In primul rand trebuie sa iti reamintesc cele doua reguli de aur ale unui regim: 1.Trebuie sa bei cel putin 2 l de apa plata pe zi (este absolut necesar, prin urmare incearca sa bei acesti doi litri chiar daca este nevoie sa cari dupa tine permanent o sticla cu apa). Apa plata nu trebuie inlocuita cu nicio alta bautura, nici macar suc de portocale sau apa minerala. 2.Nu trebuie sa mananci cu 4 ore inainte de culcare. Prin urmare, daca stii ca te culci in jurul orei 24:00, nu mai mananci nicio firmitura de paine dupa ora 20:00. Reguli de argint 1.Evita grasimile si dulciurile, dar nu atat cat sa mori de pofta. Daca intr-o zi vei pofti cu tot sufletul la o patratica de ciocolata (o patratica sa fie!!!) atunci mananc-o pentru ca nu te va omori! 2.Nu te infometa! Daca te roade stomancul poti oricand sa mananci un mar, o portocala, ori o leguma. Stiu ca ai vrea sa sari in prima merdenea, dar un regim inseamna sa iti potolesti foamea cu alimente cat mai sarace in calorii. 3.Manaca cat mai mult kiwi si grepfruit. Aceste fructe stimuleaza arderea grasimilor si sunt gustoase. 4.Elimina total din alimentatia ta painea alba. Daca nu poti manaca fara paine, atunci opteaza pentru cea integrala. 5.Incearca sa elimini sarea in exces din alimentatia ta. Regimul Nu iti voi recomanda un regim pe zile si ore. Stiu ca este dificil sa il respecti si preferi sa renunti decat sa il incepi si sa il abandonezi in prima zi. Iata cateva indicatii in functie de care te poti orienta si iti poti stabili singura propriul regim. 1. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Nu neglija aceasta prima regula. Sunt oameni care pur si simplu nu pot manca dimineata. Daca te numeri printre ei, aminteste-ti! Este vorba numai despre obisnuinta. Incepi cu un suc de portocale, iar in urmatoarele zile il inlocuiesti cu un pahar de lapte degresat, iar apoi adaugi si doua-trei linguri de cereale bogate in fibre. In functie de cat de mult esti obisnuita sa mananci in primele ore ale zilei, iti poti stabili singura regimul. Poti manca: oua fierte (nu prajite!), paine prajita (fara margarina, sau unt), sunca fara grasimi, iaurt degresat, cereale, lapte degresat. Nu toate odata! Combina-le cum preferi. De exemplu poti manca un ou fiert, o felie de paine prajita, un iaurt mic degresat, sau: un bol cu lapte degresat si cereale in care poti taia si jumatate de banana (reprezinta o exceptie, in general bananele sunt interzise la regim). 2. Pranzul este de obicei masa peste care sari. Uneori o mai inlocuiesti cu un pateu, alteori nu ai timp sa inghiti nici o gura de apa. Teoretic ar trebui sa optezi pentru o masa calda si consistenta. Stiu ca nu ai timp, prin urmare vom "transfera" aceasta masa spre seara, sa spunem pe la ora 6-7 cand ai ajuns acasa, iar la pranz voi recomanda un sandvis pregatit de acasa din paine neagra, cu sunca fara grasimi si branza topita dietetica. Poti schimba compozitia sandvisului: poti pune in el orice ingredient dietetic, pastrand painea neagra. 3. Seara ai parte de o masa "copioasa". Poti opta pentru carne fiarta sau fripta pe gratar. Cel mai bine este sa mananci carne de viata sau piept de pui fiindca sunt cele mai sarace in grasimi. De asemenea poti manca peste: ton, cod, salau, stiuca, calcan (au mai putin de 1% grasimi). Pestele nu trebuie prajit in ulei, ci fiert sau fript pe gratar. Garnitura ramane la alegerea ta. Cat timp nu adaugi cartofi prajiti sau paste, totul e bine. Iti recomand legume fierte cu putina sare si un stop de ulei, orez fiert, cartofi copti in coaja si branza de vaci, cartofi fierti cu sare, ciuperci la cuptor. 4. La toate mesele poti adauga salata de legume. 5. Gustari: fructe (fara banane si struguri) si legume oricand si oricat vrei, insa in cantitati cat mai mici posibile seara.
Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
Cea mai simpla dieta: Ceaiul de patrunjel te ajuta sa scapi de 3 kg in doar 3 zile
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: