Setari Cookie-uri

Cinci pasi pentru o atmosfera placuta la locul de munca

Dincolo de a face ce iti place si de motivatia financiara, interactiunea cu persoane alaturi de care te simti bine te poate ajuta sa simti bucurie atunci cand te gandesti la serviciul tau. 

Pentru cele mai multe dintre noi, ca ne place sau nu, biroul este o a doua casa. Ne putem face si aici viata frumoasa, la fel ca si in caminul nostru. Nu prea avem multe de spus in privinta mobilierului sau a culorii peretilor insa ne putem pune amprenta asupra relatiilor interumane. Dincolo de a face ce iti place si de motivatia financiara, interactiunea cu persoane alaturi de care te simti bine te poate ajuta sa simti bucurie atunci cand te gandesti la serviciul tau.

foto interior si prima pagina: Dean Drobot Shutterstock

Iata ce poti face pentru a avea relatii bune si armonioase cu colegii tai la locul de munca.

1. Aminteste-ti ca totul incepe cu tine. Persoanele pe care le intalnesti sunt o oglinda a calitatilor si defectelor tale. Fa curat in gradina ta interioara si vei face curat si in jurul tau. Vei scapa de colega cicalitoare sau de colegul enervant.

Citește și:

2. Ai o atitudine deschisa si pozitiva. Atunci cand pleci de acasa dimineata, asteapta-te la ce e mai bun. Imagineaza-ti va vei avea o zi excelenta, in care te vei intelege foarte bine cu colegii tai.

3. Fereste-te de barfa. Desi intr-o companie mare este inevitabil sa nu se formeze bisericute, nu sta pe la colturi sa barfesti. Mai degraba, gaseste colegi cu preocupari similare cu ale tale si discuta despre acestea. Ofera-ti ajutorul atunci cand este nevoie si o poti face

4. Vezi partea buna a fiecaruia si fa complimente sincere. Stiu, suna similar cu partea plina a paharului si, cumva, chiar este. Fiecare om are calitati. Nimic nu stimuleaza mai mult o persoana decat sa ii arati ca le-ai observat si ca le apreciezi.

5. Priveste-i ca pe niste parteneri, nu ca pe niste rivali. Poate ca este un singur post de middle management in departamentul tau si doar una dintre voi o poate inlocui pe colega care pleaca la o alta companie. Dincolo de asta, sunteti cu totii parteneri in acelasi proiect- compania X. Trateaza-ti colegii ca atare si nu te sfii sa ii feliciti si sa te bucuri pentru reusitele lor. Atunci cand apreciem succesul altora avem mai mari sanse de a atrage succesul de partea noastra.

Citește și:

Vizionare placuta


Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose...

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.