În unele zile ești toată numai un zâmbet. Ești pe aceeași lungime de undă cu Universul, viața ta este minunată și momentul prezent are sens. Și în alte zile ești la pământ. Nu știi ce să mai faci pentru a te simți mai bine, pentru a nu mai simți durere în suflet - poate că ești obosită, ai primit o veste proastă sau nu mai știi care îți este scopul în viață. Se întâmplă. Emoțiile vin și pleacă, însă noi nu suntem emoțiile noastre. Avem puterea de a gestiona atât emoțiile, cât și fluctuațiile lor.

Cum inveti dintr-o despartire dureroasa sa te dezvolti personal

foto interior si prima pagina: FCSCAFEINE, Shutterstock

Am găsit pe mindbodygreen câteva sfaturi eficiente pentru a profita din plin de cele mai bune momente din viața ta și pentru a face față celor mai puțin plăcute momente.

5 lucruri de făcut când ești fericită:

1. Fa un gest simbolic pentru a arăta recunoștința. Mulțumește Universului, îngerului tău păzitor, stelelor tale norocoase. Spune-i unei persoane dragi ca o apreciezi. Îmbrățișează-te. Un astfel de ritual/gest va întări bunătatea și te va face să fii și mai fericită.

2. Ia-ți o pauză de toate celelalte lucruri și bucură-te de acest moment. Învață să încetinești, să respiri profund și să îți îndrepți atenția asupra momentului prezent.

3. Da sentimentului un nume. Nu glumesc. Găsește un nume frumos, care îți pune zâmbetul pe buze doar când te gândești la el. Făcând acest lucru vei reuși să îl regăsești mai repede când vei avea nevoie de el.

4. Împărtășește vibrațiile bune cu ceilalți. Fă lucruri mărunte și frumoase - ține ușa liftului deschisă pentru un străin. Sună-ți părinții. Iartă pe cineva care ți-a greșit.

5. Capturează această emoție. Notează un cuvânt, desenează ceva, lasă un mesaj vocal. Fă acest lucru pentru mai târziu, când îți vei dori să reîntâlnești acest sentiment.

5 lucruri de făcut când ești la pământ:

1. Fă ceva simbolic pentru a arăta recunoștința. Da, știu că este același lucru ca și mai sus. Exprimarea recunoștinței (chiar și pentru cele mai mărunte lucruri) vine la pachet cu un boost de energie pozitivă. Fă-o chiar dacă nu simți că poți face asta. Cu siguranță ai auzit fraza "Prefă-te până când reușești." Este un clișeu, însă este adevărat.

2. Amintește-ți de un moment frumos. Ai fost fericită înainte și vei fi din nou. Acum este momentul să găsești un moment fericit care să îți ofere bucurie - un moment ascuns adânc în sufletul tău. Respira profund și amintește-ți încă o dată, încercând să te concentrezi asupra detaliilor și stărilor pe care le-ai avut în aceas situație. Fă acest lucru timp de 3 minute; chiar funcționează.

3. Spune DA. Scapă de starea negativă care s-a instalat asupra ta. Spunând DĂ te vei simți mai puternică asupra vieții tale. Cuvântul DĂ deschide uși; explorează această posibilități și vezi ce se întâmplă. Atitudinea ta se va schimba.

4. Fă mișcare. Permite endorfinelor să te ajute. Fă o plimbare, aleargă prin parc sau găsește o activitate care să îți placă. Mișcarea este o tehnică ușoară și frumoasă pentru îmbunătățirea stării de spirit.

5. Deconectează-te. Fă o pauză de la computere, laptopuri, telefoane, televizor. Încearcă să trăiești în prezent.

Metoda care te ajuta sa ai incredere in tine in fiecare zi
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta