Singura funcţie a minţii este de a diviza la nesfârşit. Rolul inimii este de a vedea ceea ce uneşte, lucru de care mintea nu este deloc capabilă. Mintea nu poate să înţeleagă ceea ce se află dincolo de cuvinte; ea poate să înţeleagă numai ceea ce este corect din punct de vedere lingvistic, ceea ce este corect din punct de vedere logic. Ea nu este preocupată de existenţă, de viaţă, de realitate. Mintea este, ea însăşi, o ficţiune. Poţi trăi şi fără minte. Însă nu poţi trăi fără inimă. Şi cu cât existenţa ta este mai profundă, cu atât este şi inima ta mai implicată. – Osho

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

foto interior si prima pagina: nutriaaa Shutterstock

Nu lăsa ca aceste gânduri mici să îți ruineze ziua:

1. Ți-ai dori să fii în altă parte.

2. Îți compari viața cu a altor persoane.

3. Te plângi de toate lucrurile care merg prost.

4. Îi învinovățești pe cei din jurul tău pentru ce se întâmplă.

5. Ești tristă cu privire la lucrurile pe care nu le ai.

Cum să schimbi aceste lucruri:

- amintește-ți că nu ești în acel loc pentru un anumit motiv. Unde ești acum este exact unde ar trebui să fii.

- nu știi care este drumul unei alte persoane prin viață. Nu știi care este povestea acesteia. Învața să fii recunoscătoare pentru cine ești și pentru tot ce ai reușit până acum. Ai răbdare, va veni și momentul la care visezi cu adevărat.

- gândește-te la toate lucrurile care merg bine pentru tine.

- în loc să dai vină pe alții, asumă-ți responsabilitatea pentru acțiunile tale și înțelege că ai puterea de a schimba orice situație.

- învață să fii recunoscătoare pentru lucrurile și oamenii pe care îi ai. Vor veni vremuri mai bune.

Cum poți recupera puterea asupra gândurilor tale?

1. Recunoaște că gândurile nu sunt neapărat adevărate; ele sunt pur și simplu gânduri

Acordă o atenție deosebită locurilor în care rătăcește mintea ta. Cu siguranță ai câteva gânduri mai ciudate despre care poți râde și pe care le poți considera iraționale. Același lucru poți spune și pentru gândurile emoționale foarte încărcate: observă-le, apoi pune-ți câteva întrebări. De ce ai aceste gânduri? De unde vin ele? De fiecare dată când aceste mesaje negative îți inundă mintea, amintește-ți că gândurile sunt doar gânduri, nu neapărat adevăruri.

2. Nu te mai agăța de gândurile nefolositoare. Permite-le să plece

Întreabă-te dacă gândul este util; te ajută cu ceva? Dacă îți provoacă durere, nu este de ajutor. Imaginează-ți că aceste gânduri sunt precum norii... îi pui pe cer și apoi privești cum vântul îi îndepărtează ușor. Gândește-te că aceste gânduri nu sunt o poveste suficient de bună pentru tine și vei observa cum încep să își piardă din putere.

3. Înlocuiește fiecare gând negativ cu cinci gânduri pozitive

De fiecare dată când un gând negativ îți trece prin minte, concentrează-te asupra a cinci gânduri pozitive. Este posibil să îți fie mai dificil la început, însă în curând va deveni obișnuința și îți vei putea reconstrui stima de sine în așa fel încât gândirea negativă să își piardă sarcina emoțională.

Universul te iubeste, trebuie doar sa ai rabdare
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: