Este normal să te simți copleșită. Cum să rămâi optimistă în aceste vremuri grele?

Este normal să te simți copleșită. Cum să rămâi optimistă în aceste vremuri grele?
Kudika
26 Martie 2020

Gândirea pozitivă atrage binele. Este foarte important să nu permiți gândurilor negative să pună stăpânire pe tine. Încearcă să îți controlezi emoțiile și stările, spunându-ți că tu ești stăpâna gândurilor tale. 

Este în regulă dacă simți că nu mai poți. Eșți cu mintea în toate părțile. Nu reușești să îți faci un program acasă. Simți că te urci pe pereți. Îți este greu să vezi partea pozitivă a lucrurilor.

Toți suntem în această situație. Toți trăim vremuri vreme. Toți ne întrebăm cum va fi viața noastră de acum înainte. Toți încercăm să rămânem pe linia de plutire, să sperăm că ziua de mâine să fie mai bună, să depășim cu bine această furtună și să fim din nou fericiți.

În aceste momente dificile este important să găsești ceva frumos de care să te agăți. Să rămâi optimistă. Să crezi că lucrurile se vor rezolva și că totul va reveni la normal.

Cum poți rămâne optimistă în aceste vremuri grele?

Este foarte important să nu permiți gândurilor negative să pună stăpânire pe tine. Încearcă să îți controlezi emoțiile și stările, spunându-ți că tu ești stăpâna gândurilor tale.

Încearcă acest exercițiu: fă-ți un mic jurnal/ o agendă în care să scrii în fiecare seară 3 lucruri frumoase care s-au întâmplat în ziua respectivă și pentru care ești recunoscătoare. Nu trebuie să fie ceva măreț, în perioada asta chiar este greu să găsești ceva incredibil - de aceea este important să te concentrezi pe momente mărunte, care să îți pună zâmbetul pe buze - de exemplu, îmbrățișarea unui membru al familiei, o cafea bună și aromată băută dimineața, faptul că ești sănătoasă și că ai un acoperiș deasupra capului, apusul pe care l-ai văzut de la balcon.

Ai încredere că și asta va trece.

Alte lucruri pe care le poți face pentru a rămâne optimistă în aceste momente dificile:

- limitează timpul petrecut pe social media. Nu trebuie să stai ore întregi pe Facebook sau pe Instagram;

- limitează timpul pe care îl petreci verificând știrile. Dacă te informezi o dată dimineață și o dată seara ar fi de ajuns pentru tine. Cu cât consumi mai multe informații negative cu atât vei fi mai pesimistă;

- fă tot ce îți place și până acum nu ai avut timp: gătește, fă-ți ordine în dressing, fă curat prin casă, citește mai mult, uită-te la filme și seriale;

- fă exerciții fizice. Este foarte important ca în această perioadă să rămânem activi; exercițiile nu sunt doar pentru corp, ci și pentru minte;

- meditează. Este atât de important să te deconectezi de la tot ce se întâmplă în jurul tău și să îți liniștești mintea.

foto main: Mary Long, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri