Setari Cookie-uri

Smiley, Alina Eremia și Liviu Teodorescu susțin o campanie despre importanța radioului în această perioadă

Artiști celebri ai României, printre care Smiley, Alina Eremia și Liviu Teodorescu, susțin o campanie despre importanța radioului în această perioadă 

comunicat de presa:

Numeroase vedete și nume celebre precum Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu, Călin Goia, Randi sau Alin Dincă, solist al formației Trooper, s-au implicat în realizarea videoclipului de promovare al campaniei ’’În vremea radioului’’ unde piesa principală ‘’Fata din vis’’ compusă de trupa Compact a fost adaptată în direcția mesajelor campaniei.

Răzvan Exarhu, cea mai cunoscută voce masculină de la Rock FM, comedianții și matinalii Kiss FM, Andrei Ciobanu și Ionuț Rusu, cât și renumita prezentatoare de la Magic FM, Liana Stanciu, sunt reprezentanții posturilor de radio implicate și cei care anunță startul campaniei în cadrul clipului de promovare.

Clipul campaniei a fost filmat de fiecare vedetă în parte, în intimitatea propriei locuințe

Citește și:

Cântăreții Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu și Călin Goia au fost doar o parte dintre vedetele care și-au deschis ușile casei pentru ascultători cu scopul de a rezona cu aceștia și de a-i încuraja să continue lupta împotriva răspândirii virusului. Manifesto-ul campaniei este un îndemn din partea vedetelor către ascultători pentru a reflecta asupra a ceea ce a adus bun perioada izolării:

‘’Și știi ce nu s-a oprit? Tu nu te-ai oprit!

Tu ai continuat și ai făcut tot ce ai putut în noile condiții pentru că lucrurile care contează să nu se oprească. Ai muncit, ai citit, ai gătit, ți-a fost dor, ai râs, te-ai întristat, ai avut răbdare, ai simțit timpul și importanța lui.

În tot acest timp, radioul a fost companionul tău de vreme bună sau vreme rea. Ți-a ținut sus moralul, te-a făcut să râzi, să te emoționezi și să dansezi. Și mai mult decât orice, radioul și vocile lui ți-au adus aminte că suntem conectați de căldura umană mai mult decât orice viteză de transfer.

Citește și:

Ne-am gândit cu drag la radio și te îndemnăm să o faci și tu.

Aceasta este o campanie despre tine acasă. Sau în mașină. Sau pe stradă. Sau la birou. Sau oriunde. Și mereu.’’

Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează o campanie de comunicare prin care prezintă radioul în topul preferințelor oamenilor datorită gradului înalt de credibilitate pe care acesta îl are, dar și mediul preferat al generatiei Milenialilor. Intitulată ‘’În vremea radioului’’, campania celebrează împortanța radioului în viețile oamenilor și a fost realizată în parteneriat cu agenția Circles-Colab, producția piesei fiind asigurată de StartRec Studios iar producția video de Hai-Hui Entertainment.

’’ În această perioadă de criză, când totul se schimbă și noutatea devine un laitmotiv, radioul este alături de români fiind tool-ul care estompează la nivel emotional distanțarea socială. La 124 de ani distanță de la prima transmisie radio din istorie, pe fondul pandemiei COVID-19, Kiss FM, Rock FM și Magic FM lansează campania ‘’În vremea radioului’’, ca o celebrare a unuia dintre cele mai populare mijloace de comunicare media. Ne bucurăm că am reușit să realizăm campania cu ajutorul celebrităților care s-au implicat într-un mod autentic și natural inițiativei, chiar din intimitatea locuințelor lor. Era un pas pe care l-am văzut normal după ce am primit și aprobarea publicului, în toată această perioadă de izolare, dificilă pentru majoritatea, să luăm în considerare faptul că radioul a fost companionul ascultătorilor, de vreme bună sau vreme rea.’’ declară Florin Ciobică, Managing Director AG Radio Holding.

Citește și:

În topul activităților preferate de români în perioada de izolare, ascultarea radioului a fost votată de peste 34% dintre aceștia, conform unui studiu realizat de Exact Business Solution în luna aprilie a acestui an. Având în vedere că oamenii își petrec majoritatea timpului în propria locuință, aceștia ascultă mai mult timp frecvențele radio zilele acestea.

Radioul este al doilea canal în topul încrederii româniilor, votat în proporție de 60% de respondenți, prima sursă fiind autoritățile și persoanele acreditate. 78% dintre respondenți consideră că cel mai important beneficiu al radioului în perioada COVID-19 este acela de informare, 74% dintre români au declarat că radioul le aduce o stare de bine/relaxare, iar 60% dintre respondenți nu se mai simt singuri atunci când sunt în compania lui.

Citește și:

PARTENERI CAMPANIE:

Agenție: Circles Colab; Casa de producție: Hai-Hui Entertainment; Producție piesă: StartRec Studios.

Vizionare placuta


Kudika
18 Mai 2020
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.