Setari Cookie-uri

Hochland lanseaza campania 'Suntem o familie' cu ocazia aniversarii a 90 de ani

Hochland, o companie de familie infiintata in 1927 in Germania, implineste 90 de ani de activitate si de expertiza de top in domeniul branzeturilor.

comunicat de presa

hochland

Pentru Hochland Romania, acest moment reprezinta un prilej de a reaminti, prin intermediul unei campanii aniversare, care sunt valorile ce se afla la baza companiei de patru generatii: produse de calitate, performanta in business si, mai ales, respect, incredere si responsabilitate fata de angajati, parteneri si consumatori.

Campania „Suntem o familie” ii sarbatoreste pe cei care de-a lungul timpului au contribuit la dezvoltarea companiei si se va desfasura in ultimele luni ale anului 2017. Proiectul a fost gandit ca o dovada de recunostinta fata de cei alaturi de care Hochland s-a dezvoltat in cei 90 de ani la nivel global, dar si in Romania incepand cu 1998. Noua campanie va include actiuni de comunicare interna si externa, promovare prin intermediul canalelor social media si, nu in ultimul rand, actiuni de responsabilitate sociala.

Citește și:

„Faptul ca Hochland este o afacere de familie face parte din cultura noastra, asa ca aceasta campanie a venit ca un lucru firesc, cu atat mai mult cu cat ea e demarata la ceas aniversar. E o bucurie si o onoare sa fac parte din marea familie Hochland si vreau sa le multumesc angajatilor, consumatorilor si partenerilor nostri pentru ca ne sunt alaturi in aceasta poveste de succes care dureaza de 90 de ani”, a declarat Erik Hageleit, Directorul General Hochland Romania.

hochland
Momentele cheie de pe parcursul celor 90 de ani de activitate sunt strans legate de activitatea celor patru generatii care s-au aflat la conducerea companiei, ducand mai departe misiunea fondatorilor cu respect pentru mediu, pentru oameni si avand consideratie fata de generatiile viitoare:

  1. : pe 1 septembrie, Georg Summer si cumnatul sau, Robert Reich, au infiintat fabrica de branzeturi Hochland Käsewerk Reich und Summer in Lindenberg. Productia zilnica se situa intre 500 si 1.000 kg.
  • Sfarsitul anilor 1950: responsabilitatea conducerii Hochland trece de la prima la a doua generatie; cei doi fondatori sunt succedati de fiii lor: Robert Summer in 1959 si Erwin Reich in 1962.
  • 1968: Hochland iese din granitele Germaniei, intrand pe piata franceza. Au urmat Spania, Polonia, Romania, Rusia, Ucraina, Iran, S.U.A..
  • 1979: Cea de-a treia generatie preia conducerea Hochland: Rolf Summer, fiul lui Robert Summer, se alatura companiei, preia functia tatalui sau in 1986, urmand ca in 1999 sa devina Presedintele Hochland AG.
  • 1994: Claudia Reich, fiica lui Erwin Reich, se alatura Hochland. In prezent, ea detine functia de Director Adjunct al Consiliului Supervizor.
  • 1998: Sub a treia generatie aflata la conducerea Hochland a fost infiintata Hochland Romania, odata cu achizitia si modernizarea fabricii de la Sighisoara.
  • 1999: Hochland se extinde in Romania odata cu preluarea fabricii de la Sovata.
  • 2014: Hochland a intrat pe piata americana prin fondarea Bergland Cheese USA. Trei ani mai tarziu, compania se extinde prin preluarea a doua noi fabrici (Franklin Foods).
  • 2017: Hochland aniverseaza 90 de ani de existenta.

Dorinta de a pastra Hochland o companie de familie a fost asumata de la prima si pana la cea de-a patra generatie. Disponibilitatea actionarilor de a reinvesti castigurile, solidaritatea de care au dat dovada in luarea deciziilor importante si orientarea permanenta catre inovatie au reprezentat o baza solida pentru dezvoltarea companiei pe parcursul celor 90 de ani de existenta.

Citește și:

Povestea Hochland a inceput in 1927, odata cu fondarea companiei si realizarea primului produs la fabrica de branzeturi Hochland din Lindenberg. In prezent, Hochland este unul dintre cei mai puternici producatori de branzeturi din lume, avand 11 unitati de productie in Germania, Franta, Spania, Polonia, Romania, Rusia, Statele Unite ale Americii, un numar de peste 4.000 de angajati si o productie de branzeturi de aproximativ 300.000 tone anual.

In Romania, Hochland este liderul pietei de branzeturi, avand un portofoliu care include o gama larga de sortimente, de la branza topita la cascaval, creme de branza, telemea, specialitati precum Branza Praid sau Delicii Calde.

Vizionare placuta


Kudika
18 Septembrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.