comunicat de presa

Inscrierea se face in perioada 17 octombrie – 29 octombrie prin intermediul platformei www.letsgetgreen.ro.

10 coafuri care te vor convinge sa optezi pentru o tunsoare medie

Premiul I in valoare de 15.000 de euro, va consta intr-o transformare completa a scolii castigatoare, in functie de nevoile acesteia. De asemenea, vor fi acordate 2 premii II, in valoare de 10.000 de euro fiecare, 3 premii III, in valoare de 7500 euro fiecare si 3 mentiuni, in valoare de 2250 euro fiecare. Valoarea totala a premiilor este de 64.250 euro. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 5 iunie, de Ziua Internationala a Mediului.

Suntem bucurosi ca, dupa 3 ani in care am implicat in activitatile “Let’s Do It, Danube!” peste 67 000 de voluntari, mare parte dintre ei elevi, facem astazi un nou pas si extindem proiectul la nivel national. Am primit, de-a lungul timpului, multe solicitari de a organiza activitati de educatie ecologica si in alte regiuni ale tarii, asa ca vestea a fost primita cu entuziasm de profesori si elevi. Componenta de educatie joaca un rol important in strategia Let s Do It, Romania! si avem incredere ca “Let’s Get Green!” va contribui la formarea unei generatii viitoare de adulti responsabili fata de mediu.” a declarat Andrei Cosuleanu, Project Manager “Let’s Get Green!”.

Pe langa activitatile obisnuite de formare a elevilor, un element in premiera la nivel national va fi etapa de instruire a profesorilor in ceea ce inseamna colectarea deseurilor si protectia mediului, pe de o parte, dar si responsabilizarea parintilor. Acestia vor colecta deseurile acasa, pentru a le aduce apoi la scoala, in vederea reciclarii.

Educatia si protectia mediului sunt directii cheie pentru Kaufland Romania, de aceea am decis sa sustinem acest proiect nou si inovativ. Ne dorim sa contribuim real la responsabilizarea copiilor si a parintilor privind protectia mediului si sa facem ceva concret si cu un efect pozitiv pentru generatiile viitoare.” a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, manager CSR Kaufland Romania.

Timp de 7 luni, intreaga comunitate construita in jurul scolilor, de la elevi la parinti si profesori, va fi implicata in actiuni precum:

  1. Activitati de formare pentru profesori, care vor sustine, mai departe, cursuri de educatie ecologica pentru elevi;

  2. Cursuri de educatie ecologica pentru elevi, pe teme precum tipuri de deseuri, colectare selectiva, comportament responsabil fata de mediu;

  3. Activitati de educare pentru parinti (acestia vor primi saci pentru colectarea deseurilor acasa);

  4. Campanie de colectare selectiva acasa;

  5. Actiuni de voluntariat in comunitate, organizate de scoli: curatenie, inverziri de spatii, plantare de flori si copaci, proiectie de filme educative etc. .

Informatii complete vor putea fi accesate pe platforma letsgetgreen.ro si tot aici poate fi gasita harta nationala a actiunilor de voluntariat pentru mediu si punctajul obtinut de scoli.

Let’s Get Green!” este organizat de echipa “Let`s Do It, Romania!”. in cele 3 editii anterioare desfasurate in regiunea Dunarii, au fost implicati peste 43 200 de elevi in activitati de educatie ecologica, 7150 parinti au luat parte la training-uri de educatie ecologica, 17 000 de voluntari au strans peste 34 500 de deseuri in mai multe zile de curatenie. Proiectul este realizat cu sprijinul Ministerului Mediului, Apelor si Padurilor si Kaufland Romania.

###

Let`s Do It, Romania!“ este cel mai mare proiect de implicare sociala organizat in Romania. Din 2010 si pana in prezent, “Let`s Do It, Romania!“ a implicat peste 1.400.000 de voluntari in actiuni de curatenie nationala si peste 50 000 de elevi si parinti in proiecte de educatie ecologica.

Peste 430 de zone cu deseuri au fost curatate prin intermediul aplicatiei "Let`s Do It, Romania!", care a fost descarcata gratuit de aproximativ 8.300 de voluntari digitali. “Let`s Do It, Romania!“ este parte din comunitatea internationala “Let`s Do It, World!“.

Despre Kaufland Romania: Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine in 7 tari si o retea de 115 magazine in Romania. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei. Numai in 2016, Kaufland Romania a investit in proiecte pentru dezvoltarea comunitatii locale peste 5 milioane euro, sprijinind peste 200 de proiecte de CSR. Asumarea responsabilitatii ecologice si sociale este un aspect esential al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfasurate in parteneriat cu asociatii nonguvernamentale regionale sau nationale. Pe langa educatie, sprijinim proiectele dedicate protectiei mediului inconjurator si pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viata sanatos prin intermediul activitatilor sportive si adoptarea unei nutritii echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe detalii despre acest subiect, va rugam sa contactati pe:

Anca Banita, Communication Manager, anca.banita@letsdoitromania.ro, 0724 229 678

Izabela Nicolae, PR & Communication Specialist, izabela.nicolae@letsdoitromania.ro, 0730 709 404

http://www.letsdoitromania.ro / http://www.facebook.com/LetsDoItRO

Video: Cum sa faci aceste impletituri elegante in doar doua minute?
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: