Setari Cookie-uri

K-free: Noua marcă proprie Kaufland de produse fără gluten sau fără lactoză

Cele 13 produse diferite marcă proprie „K-free” sunt deja disponibile în toate magazinele Kaufland din România. Acestea se află la îndemâna clienților, în raioanele dedicate. Pentru a fi cât mai ușor de găsit în cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor și le-a semnalizat atent. În afară de culoarea specifică fiecărei game, o etichetare clară aplicată pe ambalaj ajută clienții să recunoască imediat dacă un anume articol nu conține lactoză sau gluten - sau niciuna dintre acestea.

Comunicat de presă

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la aceste substanțe. Noua marcă proprie „K-free” oferă mai multe tipuri de produse gustoase și sănătoase, pentru o alimentație zilnică fără lactoză sau gluten.

O parte din produsele fără gluten - mai exact, pastele - sunt produse în România și distribuite la nivel de grup. Pastele K-free sunt fabricate în singura facilitate din România certificată pentru produse gluten free. Interesul tot mai crescut pentru astfel de produse a generat demersurile ca din anul 2019 să debuteze în România schema de audit și certificare pentru producătorii gluten free.

„Intoleranța/alergia la anumite substanțe conținute de alimente poate avea repercusiuni asupra sănătății sau stării generale a persoanelor. Prin noile produse „K-free”, oferim o selecție de alimente de bază gustoase și cu prețuri accesibile, pentru toți cei care sunt nevoiți sau doresc să renunțe la ingrediente precum glutenul sau lactoza,” a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Citește și:

Gama K-free fără gluten cuprinde 10 produse gustoase și de calitate

Boala celiacă sau intoleranţa la gluten este o afecţiune autoimună declanşată de ingestia de gluten (proteina din grâu, secară şi orz) la persoanele cu predispoziţie genetică. La nivel european, afectează circa 1% din populaţie şi poate debuta la orice vârstă. În lipsa respectării regimului fără gluten, această boală poate avea consecinţe de sănătate importante, cum ar fi osteoporoza, infertilitatea, avorturile repetate, anemia prin deficit de fier şi anumite forme de cancer. În România, aproximativ 5% dintre persoanele cu risc sunt diagnosticate.

  • Gama K-free fără gluten este destinată persoanelor cu intoleranță la gluten sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranță, respectiv oameni pentru care o alimentație conștientă este esențială.
  • Cuprinde 10 articole fără gluten în categoria amestecuri pentru copt paine, checuri sau brioșe, paste făinoase & musli.
  • Pastele făinoase conțin în proporție de 98% făină de mălai și 2% făină de năut. Porumbul ajunge direct de pe câmp în moara fabricii și de acolo în locul de producție pentru pastele făinoase fără gluten. Acest lucru înseamnă transporturi pe distanțe scurte și o prelucrare rapidă fără a utiliza multe ambalaje. În plus, Kaufland a renunțat complet la emulgatori, astfel încât pastele sunt mai aspre după fierbere și sosurile aderă mai bine.
  • Musli este disponibil cu gust de ciocolată și cu fructe, ambele variante în calitate bio. În plus, ciocolata este certificată prin intermediul Fairtrade Cocoa Program.
  • Gama fără gluten are o etichetă cu design portocaliu.

„Inițiativa Kaufland de a se adresa comunității intolerante la gluten cu gama K-Free este un pas spre normalitate pentru persoanele afectate de boală celiacă sau alte afecțiuni în care este recomandată dieta fără gluten. Lansarea gamei K-Free este o oportunitate pentru ca persoanele cu intoleranță la gluten să aibă aceeași experiență de cumpărare ca orice alt client, prin gama de produse competitivă, cu un raport avantajos calitate/preț. Siguranța că produsele care poartă eticheta K-Free sunt fabricate în unități unde nu există risc de contaminare cu gluten și distribuția geografică generoasă a rețelei Kaufland, care va face ca aceste produse să ajungă la consumatorii din toată țara, sunt vești foarte bune pentru comunitatea gluten free,” a declarat Iuliana Roibu Bonoiu, Președintele Asociației Române pentru Intoleranță la Gluten.

Citește și:

K-free fără lactoză - o alternativă fără neplăceri

Intoleranța la lactoză reprezintă incapacitatea de a digera cantități semnificative de lactoză. Este întâlnită la circa 75% din populaţia lumii şi la 17% dintre români, fiind cea mai frecventă formă de intoleranţă alimentară.

  • Concepută pentru persoanele cu intoleranță la lactoză sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranță
  • Cuprinde 3 articole fără lactoză – smântână UHT pentru frișcă, lapte UHT cu 1,5% sau 3,8% grăsime
  • Gama fără lactoză poate fi ușor recunoscută prin eticheta mov.

Cele 13 produse diferite marcă proprie „K-free” sunt deja disponibile în toate magazinele Kaufland din România. Acestea se află la îndemâna clienților, în raioanele dedicate. Pentru a fi cât mai ușor de găsit în cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor și le-a semnalizat atent. În afară de culoarea specifică fiecărei game, o etichetare clară aplicată pe ambalaj ajută clienții să recunoască imediat dacă un anume articol nu conține lactoză sau gluten - sau niciuna dintre acestea.

Citește și:

Produsele au fost dezvoltate împreună cu experți și furnizori atent selectați, calitatea acestora fiind verificată în laboratoare independente. Portofoliul de produse „K-free” se va lărgi, Kaufland România având în vedere, pentru viitor, o extindere a mărcii și la alte categorii de produse de tipul „nu conține”.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 120 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Decembrie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.