Kudika
31 Martie 2019

Cu ocazia aniversării a 10 ani de la inaugurarea primului magazin, KitchenShop lansează și website-ul gătesc.ro. Acesta este o platformă online care vine în sprijinul bucătarilor amatori și profesioniști, oferindu-le acces la rețete culinare testate și atent selectate, precum și șansa de a câștiga bani în schimbul publicării propriilor rețete. 

comunicat de presa

  • Clienții vor beneficia de discounturi la aniversare
  • Cu această ocazie, KitchenShop lansează o platformă unică în România, gătesc.ro, unde poți câștiga bani prin publicarea propriilor rețete culinare

KitchenShop, cel mai mare retailer de vase pentru gătit, ustensile și accesorii pentru bucătărie din România, aniversează în 2019 zece ani de activitate. Business-ul 100% românesc fondat de Laurențiu Ilie a evoluat de la o cifră de afaceri de un milion de euro în 2010 la 10 milioane de euro în 2018. În prezent, compania are 156 de angajați și, pe lângă platforma de vânzare online www.kitchenshop.ro, deține o rețea de 18 magazine: 17 deschise în cele mai mari orașe din România și un magazin în Budapesta, Ungaria.

Cu ocazia aniversării a 10 ani de la inaugurarea primului magazin, KitchenShop lansează și website-ul gătesc.ro. Acesta este o platformă online care vine în sprijinul bucătarilor amatori și profesioniști, oferindu-le acces la rețete culinare testate și atent selectate, precum și șansa de a câștiga bani în schimbul publicării propriilor rețete.

“Cu lansarea gătesc.ro, ne dorim să creăm cea mai complexă platformă socio-culinară din România. În 2019, aceasta va fi una dintre prioritățile de investiție pentru noi“, a spus Laurențiu Ilie, Director General și proprietar KitchenShop.

Pentru cei aflați în căutarea inspirației culinare, gătesc.ro pune la dispoziție o serie de funcții inedite față de site-urile de rețete obișnuite, cum ar fi posibilitatea de filtrare a rețetelor în funcție de ingrediente, nivel de dificultate, timp de preparare sau specificul rețetei, opțiunea de a crea meniuri zilnice și săptămânale și liste de cumpărături personalizate, opțiunea de a salva rețetele favorite, de a urmări bucătarii preferați și de a primi notificări legate de activitatea acestora pe gătesc.ro.

O altă particularitate a platformei este faptul că bucătarii și bloggerii culinari care publică propriile rețete sunt recompensați cu până la 21 lei pentru fiecare rețetă, bani acordați sub formă de puncte KitchenShop.

De asemenea, cu prilejul aniversării, clienții vor primi 10% garantat înapoi pe cardul de membru KitchenShop Club la fiecare achiziție în perioada aniversară: 15.03 – 14.04.2019. Cardul și contul de membru KitchenShop Club se pot obține gratuit, cu multe alte beneficii pe termen lung.

Gătitul, un trend în ascensiune

„Cele mai recente studii despre obiceiurile, alimentația și stilul de viață al românilor menționează sub o formă sau alta faptul că aceștia încă gătesc acasă, au obiceiul de a aduna familia și prietenii în jurul mesei și percep gătitul în casă drept mai sănătos și mult mai eficient din punctul de vedere al costurilor. De asemenea, și-ar dori să aibă mai mult timp și energie pentru a găti mai des.

În plus, din ce în ce mai multe persoane sunt atrase de cooking. Gătitul nu mai este o simplă necesitate, ci a devenit, pentru mulți, o pasiune, un tool de dezvoltare personală sau chiar o direcție de reorientare profesională. KitchenShop este alături de aceste persoane, pentru a le face experiența cât mai plăcută, prin varietatea de produse de calitate pe care le oferim”, a spus Laurențiu Ilie.

Despre produsele KitchenShop

KitchenShop comercializează o gamă largă de vase pentru gătit, ustensile și acesorii pentru bucătărie, dar și produse pentru servirea mesei și a băuturilor, de la branduri consacrate precum: KitchenAid, Zwilling J.A. Henckels, Emile Henry, SodaStream, AMT. Cele mai apreciate produse din portofoliu sunt aparatele SodaStream pentru prepararea sifonului acasă, produsele germane BRITA pentru filtrarea apei de la robinet și legendarul mixer multifunțional KitchenAid Artisan, cel recunoscut ca “#1 mixer brand in the world”, care împlinește anul acesta 100 de ani.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: