Setari Cookie-uri

Saint-Gobain lansează noua campanie de comunicare: “MISSION TO EARTH”

Noua campanie constă într-un material video al cărui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care îl transmite este acela că nu există nimic mai frumos și mai important decât viața noastră de aici, de pe Pământ.

comunicat de presa

Grupul Saint-Gobain lansează noua campanie de comunicare „MISSION TO EARTH”, concepută pentru a promova impactul pozitiv al soluțiilor sale asupra protejării planetei, prin îmbunătățirea calității vieții și a confortului fiecăruia dintre noi, în diverse domenii ale vieții noastre cotidiene, precum habitatul, mobilitatea și sănătatea.

Prin intermediul materialelor sale, Saint-Gobain se dedică întru totul furnizării de soluții adresate provocărilor cotidiene majore pe care lumea le întâmpină, precum habitatul, transportul și asigurarea sănătății pentru aproape 10 miliarde de persoane până în 2050, protejând în același timp planeta.

Noua campanie constă într-un material video al cărui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care îl transmite este acela că nu există nimic mai frumos și mai important decât viața noastră de aici, de pe Pământ. Povestea prezintă toate domeniile de activitate ale Saint-Gobain (habitatul, mobilitatea, sănătatea etc.), având rolul de a spori confortul fiecăruia dintre noi și de a proteja viitorul nostru comun.

Citește și:

De altfel, Pierre-André de Chalendar, Președintele-Director General al Grupului, anunța în luna septembrie angajamentul Saint-Gobain pentru atingerea nivelului de zero emisii de carbon până în 2050. Chiar dacă materialele Saint-Gobain contribuie la explorarea spațiului (sateliți, rachete, roboți și observatoare astronomice spațiale), este clar că rolul lor cel mai important este cel pe care îl joacă aici, pe Pământ.

Ca parte din campanie, Saint-Gobain organizează un eveniment fără precedent sub denumirea „MISSION TO EARTH #1: UN LOC LINIȘTIT.” Acesta va avea loc în data de 14 și 15 noiembrie 2019 în Place Stravinsky din Paris (Franța). Trecătorii vor fi invitați să trăiască o experiență senzorială inedită, concepută pentru a-i sensibiliza în privința unei probleme adesea ignorate, ale cărei riscuri asupra sănătății sunt considerabil subestimate: poluarea fonică. Conform OMS, consecința acesteia va fi faptul că peste un miliard de oameni vor risca pierderea prematură a auzului până în jurul anului 2050.

Citește și:

#MISSIONTOEARTH

Despre Saint-Gobain

Cu o vastă experienţă şi capacitate de inovare, Saint-Gobain, lider mondial în domeniul habitatului şi al materialelor de construcţii, creează, produce şi distribuie materiale şi soluţii care contribuie la bunăstarea şi viitorul fiecăruia dintre noi. Acestea pot fi găsite pretutindeni, în locurile în care trăim şi în viaţa de zi cu zi: în clădiri, transporturi, infrastructură şi în multe aplicaţii industriale. Ele oferă confort, performanţă şi siguranţă, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice. Cu vânzări de 41,8 miliarde de euro în 2018, Saint-Gobain operează în 68 de ţări şi are peste 180.000 de angajaţi.

Citește și:

În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Brodrene Dahl, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cu aproximativ 1800 de angajaţi și operează 22 de linii de producţie în 13 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.

Vizionare placuta


Kudika
5 Noiembrie 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.