Advertorial

Ideea are la baza motivele traditionale romanesti, care sunt in voga de mai bine de 2 ani de zile si s-au remarcat chiar si la nivel international. Izabela Mandoiu a sesizat apetenta pentru simbolistica romaneasca si chiar a comparat reactiile clientilor la piese vestimentare simple cu reactiile avute la vederea creatiilor cu motive traditionale.

Dupa ce a decretat ca toamna anului 2016 este „Toamna de catifea”, designerul a decis ca toamna se numara motivele de fericire. Aceasta cercetare de piata care va avea doua etape: o cercetare cantitativa, pentru a face un top 10 al motivelor de fericire si o cercetare calitativa, care va presupune interviuri cu persoane cunoscute, care au ales sa ii poarte povestile tesute cu valori.

Pentru a motiva romancele sa se implice si sa fie deschise in a furniza aceste informatii prin completarea chestionarului online, Izabela va oferi, prin tragere la sorti un premiu deosebit: o creatie cu motive de fericire. Drept urmare, doamnele si domnisoarele sunt invitate sa complete chestionarul aici: https://www.surveymonkey.com/r/MotiveDeFericire

Cercetarea se va incheia cand va insuma 1000 de respondenti, iar rezultatul va fi facut public, cu date exacte privind ipoteza clara si rezultatele celor doua etape de cercetare.

„Majoritatea femeilor se insenineaza cand vad o piesa vestimentara cu motive traditionale, fie ele brodate de mana, la masina sau aplicate. Vreau sa intelegem ce anume le face fericite: shoppingul in sine sau simbolistica din folclor? De asemenea, este important de aflat daca aleg creatii cu simboluri romanesti pentru ca, spre deosebire de cele simple, le induc sentimente de patriotism, apartenenta, mandrie, valori, fericire” declara Izabela Mandoiu.

Regulamentul concursului este disponibil aici

Cu sprijinul Hotel Iaki si Cinemaster, Colectia „Motive de Fericire” poate fi vazut in video-ul prezentat mai jos.
#MotiveDeFericire #Izabela Mandoiu #CercetareNationala

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: