Credit foto: Hepta.ro Nu ca as tine socoteala tuturor actritelor de pe croazeta, dar cand am vazut-o ieri pe Elizabeth Banks intr-o superba creatie marca Georges Chakra, am inteles de ce s-a lasat asteptata la Cannes: rochia couture din colectia de Primavara 2010 merita un covor rosu rezervat numai pentru valurita si multicolora ei trena, si ieri (19 mai), la premiera filmului Poetry, starurile nu s-au inghesuit cu atata aplomb de turma ca-n primele seri ale Festivalului. Ca atare Banks s-a achitat fara probleme de misiunea cu care asa o rochie o insarcina inevitabil a purtat-o cu stil, si o gratie parca desprinsa din Epoca de Aur a Hollywood-ului. In continuare, iata o descriere mai amanuntita a look-ului, ca si o trecere in revista a accesoriilor care il completau, pentru un efect spumos, ravasitor si ravasit de vant.
In ceea ce priveste cariera lui Banks, aceasta nu a “rupt gura targului” cu vreun rol din cale-afara de complex, pe contre-emploi sau iesit din comun. In filme, Banks rareori iese din zona comediei, gen pe care, desi il ataca des, nu il imbogateste cu rezultate uniforme: mediocra ieri, remarcabila azi si stearsa maine, Elizabeth pare o incepatoare care inca se complace in actorie ca hobby, care nu si-a gasit “X”-ul de sub reflectorul principal, si nu isi cunoaste propriile puteri – sau, pur si simplu, ii da mana prea libera agentului sau. Banks face deseori “naveta” intre platouri de filmare si studiouri TV, unde inregistreaza roluri episodice sau aparitii recurente – niciodata insa Banks nu pare sa isi investeasca interesul suta la suta intr-un singur proiect, ceea ce ne stirbeste de multe ori increderea, nu in talentul ei, cat in ambitia si capacitatea ei de a se aduna.
Realizat de Ioanina