Lenjeria intima: Scurta istorie (2)
In vara aceluiasi an, Louis Reard a inceput comercializarea unei variante foarte asemanatoare cu Atome-ul lui Heim. Ceea ce a diferentiat apoi succesul celor doi a fost sloganul simplu, dar sugestiv, sub care s-a desfasurat campania de promovare a lui Reard: Bikini mai mic decat cel mai mic costum de baie din lume. 5 iulie 1946 a fost data de expunere oficiala a acestuia, manechinul francez Micheline Bernardini fiind cea care l-a prezentat pe scena. Bikini a devenit astfel un sinonim al feminitatii de-a lungul timpului. Reactiile in urma evenimentului au fost placute, desi la inceput numarul vanzarilor s-a situat sub asteptari. Conservatorismul femeilor care s-au trezit brusc in fata unei propuneri vestimentare total opuse celei cu care erau obisnuite, si-a spus cuvantul. Dar, daca aceasta inovatie a fost considerata mult timp un atac la pudoare, astazi ideea este explorata din plin si redata sub forma unor modele foarte diverse si inedite. Cuvantul bikini s-a integrat atat de bine in vocabularul oamenilor din lumea intreaga, incat de-a lungul timpului s-au facut tot mai multe variatiuni pe aceeasi tema, cum ar fi bandini, tankini, camikini sau monokini. Sursa fotografie: asos.com- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Primark lansează campania de conștientizare a cancerului de sân, inclusiv o donație de 1 milion de lire sterline
- Inovaţia momentului. Miele lansează categoria de produse AI pentru bucătărie la târgul de tehnologie IFA 2023
- Levi’s îmbină inovația și sustenabilitatea pentru a celebra blugii 501 într-un mod unic