Lenjerie intima: Monokini
Este cel mai socant model care a patruns pe podiumul de prezentare a tendintelor swimwear. Desi monokini are o istorie aparte, termenul in sine e utilizat pentru a descrie orice costum de baie topless. Cand designerul Rudi Gernreich l-a introdus in scena in anul 1964, modelul era format din chilot care continua spre umeri doar cu bretele foarte subtiri, pentru sustinere. In perioada dinaintea revolutiei sexuale din anii 60, cand frenezia incalcarii tabuurilor incepea sa combata conservatorismul dominant pana in anii 50, Gernreich a starnit reactii reticente la toate nivelurile societatii. Initial ideea a fost blamata si considerata mai degraba un gag care nu va rezista mult printre modelele consacrate. Produsele monokini insa s-au vandut atunci in numar record 3000 de piese, cu 24$ fiecare, desi nu au fost niciodata purtate in public. De-a lungul timpului propunerea vestimentara a lui Rudi Gernreich s-a pastrat mai mult intr-o maniera idealista, pentru ca magazinele pur si simplu nu o comercializau. Desi scandalos, monokini s-a mentinut pana in prezent, ca arhetip al designerilor care propun cel putin modele cu dimensiuni foarte reduse, daca nu chiar costume de baie topless. Sursa fotografie: just4girls.ro- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Primark lansează campania de conștientizare a cancerului de sân, inclusiv o donație de 1 milion de lire sterline
- Inovaţia momentului. Miele lansează categoria de produse AI pentru bucătărie la târgul de tehnologie IFA 2023
- Levi’s îmbină inovația și sustenabilitatea pentru a celebra blugii 501 într-un mod unic