Setari Cookie-uri

Tendinte in vestimentatie

Pusa in fata unei recesiuni fara precedent, moda incearca sa supravietuiasca apeland la solutiile sigure. Majoritatea designerilor au preferat sa dezvolte o parte din temele majore ale sezonului de primavara-vara, intr-o noua cheie creativa.

VIP - continuare
VIP nu vine de la Very Important Person ci de la Very Important Pieces, iar termenul a fost impus in moda de liderul mondial in prezentarea tendintelor digitale, WGSN. VIP inseamna rochiile brodate ale Albertei Ferretti, boleroul toreador cu umerii rotunjiti al lui Antonio Berardi, pantalonii si jachetele drapate ale lui Nicolas Ghesquière pentru Balenciaga, jocurile grafice alb/negru, mat/transparent semnate de Christopher Kane, jachetele din zibelina ale lui Ennio Capasa pentru Costume National si, desigur, toata colectia Hermes, o demonstratie de lux retinut, de artizanat autentic, de tehnica de lucru in piele si blana.
Vorbim de piese unice, iar unicitatea este data atat de citatele savante care au stat la baza creatiei lor, de materialul folosit (blana, piele, pene), cat si de perfectiunea tehnica pe care se bazeaza chiar si cele mai excentrice experimente.
Muzica de atmosfera: Dinah Washington “Destination Moon”
Colectii reprezentative: Hermes, Balenciaga, Nina Ricci, Costume National, Giambattista Valli.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
3 Septembrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.