Setari Cookie-uri

Burse pentru cercetatoarele din Romania, prin programul UNESCO LOreal Pentru femeile din stiinta

Bucuresti, 19 noiembrie 2010. Tinerele cercetatoare din Romania se pot inscrie, incepand de astazi, pentru bursele anuale private din cadrul editiei a doua a programului de burse nationale UNESCO LOral

post-doctoratului.

Regulamentul programului si formularul de inscriere se gasesc pe site-ul Comisiei Nationale a Romaniei pentru UNESCO, la adresa: https://www.cnr-unesco.ro.


Programul „For Women in Science”, la nivel international

Lansat in 1998 de L’Oréal si UNESCO, programul „For Women in Science” a fost primul program prin care activitatea femeilor cercetator a fost recunoscuta la nivel international, prin acordarea unor premii dedicate. Astazi, premiile acordate la nivel international sunt doar un element al unui program mult mai amplu, care incurajeaza urmarea vocatiei in domeniul stiintei si recunoaste realizarile profesionale ale femeilor cercetator din intreaga lume.

Din 1998, 62 de premii pentru excelenta in domeniul cercetarii au fost acordate la nivel international pentru femeile cercetator care au avut o contributie exceptionala in domeniul stiintei, devenind modele pentru tanara generatie. De asemenea, 150 de cercetatoare au primit burse la nivel international (doua dintre acestea fiind cercetatoare din Romania – Adriana Jalba in 2003 si Dr. Elena Luminita Bradatan in 2004). La nivel national, programul „For Women in Science” se desfasoara in 43 de tari si a permis, pana in prezent, unui numar de peste 900 de tinere sa isi continue activitatea de cercetare.

Despre partenerii programului

Compania L’Oréal, lider in industria frumusetii din lume a sarbatorit in 2009 centenarul - 100 de ani de cand a inceput aventura frumusetii. Compania care la inceput avea un singur brand, infiintata de un chimist vizionar, Eugène Schueller, a devenit, in timp, liderul mondial in industria frumusetii, datorita abordarii stiintifice riguroase, ambitiei de a cuceri pietele internationale si cautarii permanente a inovatiei si calitatii.

Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in toate lanturile de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse.

Departamentul de cercetare si dezvoltare al grupului – care se bucura de un buget anual de aproape 600 de milioane de Euro si de mai mult de 3.000 de cercetatori activi in 18 centre de cercetare si 15 centre de evaluare din intreaga lume – dezvolta noi molecule si formule in domeniul ingrijirii parului si a pielii. L’Oréal nu face niciun compromis de la angajamentul sau privind standardele ridicate de sanatate si de siguranta consumatorilor. Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an; numai in 2008 a inregistrat mai mult de 600 de patente.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Noiembrie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: