Setari Cookie-uri

Tomi, ketchup-ul numarul 1 in Romania, isi dezvolta portofoliul de produse

Tomi, un brand cu traditie indelungata si liderul pietei de ketchup in Romania, isi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumparatorii pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii.

Comunicat de presa

Tomi, un brand cu traditie indelungata si liderul pietei de ketchup in Romania, isi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumparatorii pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii. In plus, Tomi Light pastreaza acelasi gust inconfundabil al ketchup-ului Tomi Dulce, numarul 1 in preferintele romanilor.

Vizionare placuta


Kudika
23 August 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.