Intre 1 septembrie si 15 noiembrie, Pepsi mobilizeaza si premiaza idei creative. Sub umbrela Refresh Your World, Pepsi organizeaza cea mai ampla competitie de proiecte creative pe Facebook.
Participantii trebuie sa intre pe aplicatia special creata pe pagina de facebook a Pepsi Romania – www.facebook.com/PepsiRomania, sa isi introduca si sa argumenteze ideea si sa stranga cat mai multe voturi. Propunerile primilor zece clasati vor fi evaluate chiar de Inna, care va alege cel mai creativa idee.
Cine o convinge pe Inna va avea parte de un tratament VIP la unul dintre concertele ei din strainatate. Pepsi ii va oferi castigatorului acces in culise si ocazia de a face parte din echipa celui mai in voga artist din Romania si din Europa, pe parcursul tuturor pregatirilor.
„Astept cu mare nerabdare sa vad pana unde merge creativitatea tinerilor cand vine vorba de clubbing! Sunt convinsa ca ma vor impresiona. Iar castigatorului ii promit ca experienta VIP de care o sa aiba parte va fi pe masura efortului sau”, a spus Inna.
Pepsi nu se va opri insa aici – competitia Refresh Your World va continua cu o noua provocare, care ii va pune din nou la incercare pe toti cei ale caror minti zbarnaie de idei proaspete si interesante si care vor sa schimbe lucrurile din jurul lor. Iar premiul va fi unul pe masura!
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Angela Gheorghiu, cea mai strălucitoare și admirată soprană a timpului nostru deschide evenimentul Singureni Manor Polo Cup 2025
- SUMMER WELL 2025 – 14 ANI DE MUZICĂ, EXPERIENȚE ȘI CULTURĂ URBANĂ
- Cea de-a doua ediție Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week s-a bucurat de un succes internațional răsunător