Setari Cookie-uri

Triumful Cunoasterii incepe cu o plimbare cu balonul!

Week-end special in Bucuresti: pe 1 si 2 octombrie bucurestenii pot beneficia de o experienta inedita: un zbor in balonul cu aer cald!

Pe durata campaniei vor avea loc multe evenimente speciale, de la inaltari cu balonul cu aer cald la incercarea de a intra in Cartea Recordurilor cu cea mai mare harta a lumii construita din piese LEGO®.
In campanie participa produse din marcile Dero, Cif, Domestos, Omo, Coccolino, Dove, Rexona, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Hellmann’s, Lipton, Delikat, Knorr, marci inregistrate apartinand Unilever, comercializate in pachete promotionale denumite „UMF”

Pachetele cu produse participante, denumite „UMF”, au ambalaj promotional cu denumirea campaniei „Triumful Cunoasterii” si au inclusa cate o figurina LEGO® sau un magnet Disney-Pixar’s Cars2, precum si un flyer promotional pe care se gaseste inscriptionat codul promotional unic in baza caruia se poate face inscrierea in campanie.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
29 Septembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.