Week-end special in Bucuresti: pe 1 si 2 octombrie bucurestenii pot beneficia de o experienta inedita: un zbor in balonul cu aer cald!
Pe durata campaniei vor avea loc multe evenimente speciale, de la inaltari cu balonul cu aer cald la incercarea de a intra in Cartea Recordurilor cu cea mai mare harta a lumii construita din piese LEGO®.
In campanie participa produse din marcile Dero, Cif, Domestos, Omo, Coccolino, Dove, Rexona, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Hellmann’s, Lipton, Delikat, Knorr, marci inregistrate apartinand Unilever, comercializate in pachete promotionale denumite „UMF”
Pachetele cu produse participante, denumite „UMF”, au ambalaj promotional cu denumirea campaniei „Triumful Cunoasterii” si au inclusa cate o figurina LEGO® sau un magnet Disney-Pixar’s Cars2, precum si un flyer promotional pe care se gaseste inscriptionat codul promotional unic in baza caruia se poate face inscrierea in campanie.
In campanie participa produse din marcile Dero, Cif, Domestos, Omo, Coccolino, Dove, Rexona, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Hellmann’s, Lipton, Delikat, Knorr, marci inregistrate apartinand Unilever, comercializate in pachete promotionale denumite „UMF”
Pachetele cu produse participante, denumite „UMF”, au ambalaj promotional cu denumirea campaniei „Triumful Cunoasterii” si au inclusa cate o figurina LEGO® sau un magnet Disney-Pixar’s Cars2, precum si un flyer promotional pe care se gaseste inscriptionat codul promotional unic in baza caruia se poate face inscrierea in campanie.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Andreea Ignat a câștigat Chefi la cuțite, sezonul 14: Triumful cuțitului de aur al lui chef Richard Abou Zaki
- Top 5 zodii care se ridică din cenușă în 2025: E timpul lor să strălucească!
- Ce performanță! AUR și ARGINT pentru România la Campionatul Mondial de Canotaj