Week-end special in Bucuresti: pe 1 si 2 octombrie bucurestenii pot beneficia de o experienta inedita: un zbor in balonul cu aer cald!
In campanie participa produse din marcile Dero, Cif, Domestos, Omo, Coccolino, Dove, Rexona, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Hellmann’s, Lipton, Delikat, Knorr, marci inregistrate apartinand Unilever, comercializate in pachete promotionale denumite „UMF”
Pachetele cu produse participante, denumite „UMF”, au ambalaj promotional cu denumirea campaniei „Triumful Cunoasterii” si au inclusa cate o figurina LEGO® sau un magnet Disney-Pixar’s Cars2, precum si un flyer promotional pe care se gaseste inscriptionat codul promotional unic in baza caruia se poate face inscrierea in campanie.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Horoscop spiritual: Află care este mantra zodiei tale pentru luna aprilie 2024
- Taylor Swift, marea câștigătoare a Premiilor Grammy! Lista completă a câștigătorilor
- Istoria fenomenală a succesului piesei Dragostea din tei, reînviată recent de celebrul DJ David Guetta