Setari Cookie-uri

Studentii romani au sansa sa castige o excursie in jurul lumii

Dupa succesul inregistrat anul trecut, Henkel Romania da startul celei de-a doua editii nationale a "Henkel Innovation Challenge", concurs international dedicat studentilor pasionati de business si inovatie.

Comunicat de presa

Prima editie Dupa succesul inregistrat anul trecut, Henkel Romania da startul celei de-a doua editii nationale a "Henkel Innovation Challenge", concurs international dedicat studentilor pasionati de business si inovatie. In acest an, tema competitiei este dezvoltarea unui concept inovator si sustenabil pentru un produs Henkel, proiectat in anul 2030. Premiul cel mare consta intr-o calatorie "Around the World" oferita membrilor echipei castigatoare si vouchere de calatorie in valoare de 1.000 de Euro.

Pentru a participa la aceasta competitie, studentii interesati trebuie sa formeze echipe de cate doi membri si sa se inscrie online pe site-ul www.henkelchallenge.com pana pe 12 decembrie 2012. Proiectul pe care trebuie sa-l realizeze consta in dezvoltarea unui concept inovator pentru un produs sau o tehnologie Henkel, care sa raspunda nevoilor consumatorilor din anul 2030. Acest produs poate fi din portofoliul diviziei Produse Cosmetice/ de Toaleta, al diviziei Detergenti si Produse pentru ingrijirea locuintei sau al diviziei Adezivi Tehnologii. Alaturi de Romania, in concurs participa alte 13 tari din Europa si regiunea Asia-Pacific, ai caror reprezentanti (castigatorii finalelor nationale) vor concura in marea finala internationala din Polonia (aprilie 2012), tara de provenienta a castigatorilor de anul trecut ai competitiei. Echipa castigatoare va primi un bilet „Around the world” si cate un voucher de calatorie in valoare de 1.000 de Euro.

Tinerii romani pot participa la concurs indiferent de profilul facultatii pe care o urmeaza. Mai mult, in competitie se pot inscrie si studentii straini care urmeaza cursurile unei facultati din Romania, cu obligativitatea de a fi studenti ai respectivei facultati si in perioada desfasurarii etapei finale a concursului (aprilie 2012). Toti participantii trebuie sa cunoasca, sa inteleaga si sa vorbeasca fluent limba engleza.

Pe langa provocari si distractie pe masura, concursul ofera tinerilor talentati oportunitatea de stabili contacte personale valoroase cu managerii Henkel, inca de la inceputul carierei lor. In plus, Henkel pastreaza legatura cu multi participanti, chiar si dupa finalizarea competitiei, o serie dintre cei mai talentati dintre acestia fiind deja recrutati in cadrul companiei la nivel global.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
1 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.