Setari Cookie-uri

Samsung lanseaza campania educationala "Trends of Tomorrow"

Aplicantii au ocazia de a alege internship-uri dintr-o gama variata de domenii de activitate de la relatii publice si publicitate la resurse umane si marketing in organizatii de top

Comunicat de presa

Samsung Romania, partener national al RIUF 2011, a dat startul campaniei educationale "Trends of Tomorrow", care are ca scop sustinerea dezvoltarii tinerilor care urmeaza sa faca primii pasi in cariera.

Unul din elementele cheie ale acestui demers il reprezinta concursul de internship-uri oferit de Samsung si de companiile de top partenere in acest proiect, care a strans aproximativ 300 de aplicanti la doar o saptamana de la lansare. Aplicantii au ocazia de a alege internship-uri dintr-o gama variata de domenii de activitate de la relatii publice si publicitate la resurse umane si marketing in organizatii de top (Cheil Worldwide, GfK, Leo Burnett, BORTUN•OLTEANU, Fast Forward Communication, Professional, ROTON si Samsung). Tinerii se pot inscrie pana la 20 decembrie 2011 pe site-ul oficial al campaniei www.trendsoftomorrow.ro, urmand ca reprezentantii fiecarei companii sa selecteze internii care se potrivesc cel mai bine criteriilor descrise pe site.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
4 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.