LaColline a lansat un sortiment unic pe piata branzeturilor locale: branza de capra cu trufe

LaColline a lansat un sortiment unic pe piata branzeturilor locale: branza de capra cu trufe
Kudika
7 Noiembrie 2011

Anul acesta, LaColline a extins gama specialitatilor cu un nou sortiment de lux: branza de capra cu trufe, fiind in prezent singurul producator din Romania cu o astfel de specialitate in portofoliu.

Comunicat de presa

branza cu trufe LaCollineLaColline, producatorul clujean de produse lactate, si-a extins portofoliul cu o noua delicatesa: branza cu trufe. Ca si celelalte sortimente din portofoliul companiei, specialitatea este preparata din lapte de capra, iar trufele sunt culese din Romania. In mai putin de doua luni de la lansare, noul sortiment a atins deja 2% din cota totala a vanzarilor LaColline.

De peste patru ani, LaColline isi vinde produsele atat in tara, cat si in strainatate, in tari precum Ungaria, Cehia si Slovacia. Cu un portofoliu care include specialitati de branza din lapte de capra, iaurt si kefir, compania clujeana a ajuns deja la o cifra de afaceri ce depaseste 1 milion de euro.

Anul acesta, LaColline a extins gama specialitatilor cu un nou sortiment de lux: branza de capra cu trufe, fiind in prezent singurul producator din Romania cu o astfel de specialitate in portofoliu.

„Inceputul are o poveste: intr-o seara, am invitat mai multi prieteni la o degustare de vinuri la care am oferit cateva aperitive si fructe: prosciuto, trufe si... branza de capra LaColline. Sotia mea a inceput sa faca diverse combinatii intre aceste ingrediente si a descoperit astfel aceasta formula delicioasa. Experimentul a fost imediat extins la scara industriala si, in doar doua luni, noua specialitate La Colline era deja in magazine.” povesteste Ovidiu Spinu, administrator La Colline.

Trufele folosite sunt autohtone, culese cu ajutorul cainilor special antrenati care le miros si le dezgroapa din padurile de foioase. O firma italiana din Timisoara, specializata in acest domeniu, le colecteaza si le pregateste pentru consum, dupa care acestea sunt trimise in fabrica LaColline.

„Noua gama a fost extrem de bine primita in lantul retailerilor, iar vanzarile au atins pana in acest moment 2% din volumul total de vanzari. Pana la finalul anului estimam ca branza cu trufe ne va aduce 10% din totalul incasarilor”, a completat Ovidiu Spinu.

Noul produs este distribuit la nivel national, prin lanturile unor retaileri importanti precum Mega Image si Auchan, in hoteluri, restaurante si prin serviciile de catering, dar si peste granite, in tari ca Cehia si Slovacia. La raft, branza cu trufe LaColline ajunge la un pret de aproximativ 12RON, pentru un ambalaj de 150g.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri