Setari Cookie-uri

Castigatorii Pepsi Refresh Romania dau o noua fata unui reper urban al Iasiului

Proiectul de refresh urban "Turnul Nostru", propus de echipa Adrianei Furnica Gheorghiescu din Iasi, va primi premiul cel mare de 20,000 de dolari pentru implementarea ideii pana la finalul lunii februarie 2012.

Comunicat de presa

Turnul Nostru Competitia nationala de idei creative Pepsi Refresh Romania si-a ales marele castigator. Proiectul de refresh urban "Turnul Nostru", propus de echipa Adrianei Furnica Gheorghiescu din Iasi, va primi premiul cel mare de 20,000 de dolari pentru implementarea ideii pana la finalul lunii februarie 2012.

Miercuri, 16 noiembrie, a avut loc evenimentul de jurizare a celor mai votate 10 idei din proiectul Pepsi Refresh, organizat de Pepsi sub umbrela Refresh Your World. Tema competitiei lansate in luna septembrie a fost "Da un refresh vietii urbane!", iar premiul cel mare, pentru care s-au luptat peste 600 de idei, a fost de 20,000 de dolari care sa ajute ideea castigatoare sa prinda viata.

In cadrul evenimentului de jurizare desfasurat ieri, cele zece echipe finaliste si-au prezentat proiectele in fata juriului format din Cristina Bazavan, Cabral si Mihai Dobrovolschi. Misiunea acestora a fost sa puncteze fiecare proiect in functie de criteriile competitiei: adecvare la tema, creativitate, fezabilitate si impact asupra comunitatii.

Proiectul catre care vor merge cei 20,000 de dolari oferiti de Pepsi este „Turnul nostru”, inscris de Adriana Furnica Gheorghiescu. Ideea de „refresh” vizeaza un fost castel de apa din apropierea pasarelei pietonale care face legatura intre doua mari cartiere iesene: Gara Mare si Alexandru cel Bun si pe care initiatorii proiectului isi doresc sa il transforme intr-un reper al Iasiului si un simbol de implicare civica. Promisiunea proiectului este de a insufleti acest turn de apa printr-o interventie asupra fatadei si a functionalitatii acestuia – prin vopsirea obiectivului, montarea unor lamele verticale colorate din material plastic, care vor dinamiza fatada, prin montarea unui sistem de iluminat nocturn si a unor display-uri cu informatii de interes public.

Conform autorilor proiectului, in jur de 25,000 de persoane care trec zilnic pe pasarela invecinata cu turnul se vor putea bucura de reimprospatarea acestui obiectiv binecunoscut iesenilor.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
21 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.