Setari Cookie-uri

Castigatorii Pepsi Refresh Romania dau o noua fata unui reper urban al Iasiului

Proiectul de refresh urban "Turnul Nostru", propus de echipa Adrianei Furnica Gheorghiescu din Iasi, va primi premiul cel mare de 20,000 de dolari pentru implementarea ideii pana la finalul lunii februarie 2012.

„Asa cum vedem noi lucrurile, Turnul Nostru poate deveni un simbol de implicare civica pentru comunitate. Dincolo de beneficiul imediat al redecorarii, credem ca le putem arata oamenilor din Iasi ca nu e nevoie de autoritati si de interventii din afara ca sa schimbe ceva: e nevoie doar de implicarea noastra directa si concreta”, a spus Andrei Gheorghiescu, membrul desemnat de echipa sa prezinte in fata juriului proiectul Turnul Nostru.

Juriul a apreciat la proiectul castigator nu numai ideea creativa, ci si argumentatia si documentele care l-au sustinut si care demonstreaza fezabilitatea acestuia. Cu premiul castigat ieri, autorii proiectului promit sa inaugureze noul turn pe 18 februarie 2012.

Pe cel de-al doilea loc, conform punctajului acordat de juriu, s-a situat proiectul Transport Urban (www.transporturban.ro), inscris de Emil Dancescu si Tudor Iliescu, care ofera o solutie online pentru calatorii rapide si sigure, folosind mijloacele de transport public. Aplicatia propusa de Transport Urban vizeaza pentru inceput sapte orase din tara. Un planificator ce include harta orasului, statiile si traseele garanteaza utilizatorului orientarea facila si gasirea rutei optime pentru a ajunge la destinatie.

Cel de-al treilea punctaj a fost obtinut de „Incubator 107- Scoala de Pasiuni” (www.incubator107.com) – scoala care incurajeaza pasionatii sa impartaseasca si sa ii invete si pe altii pasiunile lor prin ateliere, sambete multiculturale, duminici pentru copii si Nocturne lunare (maraton de ateliere, concert la rasarit de soare si cafea la oala).

Cele zece proiecte care s-au prezentat live in fata juriului au intrunit cele mai multe voturi din partea publicului, in penultima etapa de selectie a competitiei. Ele au vizat obiective si comunitati din diverse colturi ale tarii – Iasi, Bacau, Tusnad, Cluj-Napoca, Bucuresti.

Din Topul celor zece idei finaliste au mai facut parte:
- Un copil, un copac!
- In decembrie, si Mos Craciun e voluntar!
- Art can change the city
- Green City Tusnad
- Home| Matasari
- Parc de antrenament urban
- Turism in Romania

„Proiectul ne-a confirmat asteptarile de la inceput. Pepsi Refresh Romania a reprezentat o platforma de care tinerii aveau nevoie pentru a-si expune creativitatea si originalitatea. Speram sa fie in continuare o sursa de inspiratie pentru toti cei care au curajul sa priveasca lucrurile altfel si indraznesc sa o arate si altora” – a declarat Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager Carbonated Soft Drinks, PepsiCo Romania.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
21 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: