Ambalajul, folosit pentru imbutelierea laptelui de consum Oly, este prevazut cu un capac inscriptionat in Braille, astfel incat nevazatorii sa poata citi cu usurinta tipul produsului.
Aceasta lansare urmeaza strategia de responsabilitate sociala pe care Olympus o implementeaza deja in Grecia, prin care urmareste ca produsele companiei sa ajunga la toate categoriile de consumatori si sa faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produsele de baza, cum sunt lactatele.
In Romania, sunt aproximativ 80.000 de persoane cu deficiente de vedere, aflate in evidenta Asociatiei Nevazatorilor din Romania (ANR).
"Olympus, datorita specificului sau, are responsabilitatea si datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de baza. Este motivul pentru care am decis sa investim si in Romania si sa lansam Oly lapte de consum cu capac Braille - este un semn de respect fata de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real in sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiente de vedere", a declarat Madalina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus Romania.