Setari Cookie-uri

Olympus lanseaza ambalajul inscriptionat in limbaj Braille

Ambalajul, folosit pentru imbutelierea laptelui de consum Oly, este prevazut cu un capac inscriptionat in Braille, astfel incat nevazatorii sa poata citi cu usurinta tipul produsului.

Lansarea ambalajului special este insotita de activitati de promovare care au ca scop cresterea gradului de constientizare a problemelor cu care se confrunta persoanele nevazatoare, precum si nivelul de implicare in sprijinirea acestei comunitati. Astfel, pe 3 decembrie, Ziua Internationala a Persoanelor cu Dizabilitati, Olympus face primul pas in a implica oamenii intr-o actiune comuna care sa atraga atentia asupra cauzei. Sub conceptul-umbrela “Light in the Dark”, publicul este invitat sa-si acopere ochii cu o esarfa neagra timp de 30 de minute si sa incerce sa desfasoare activitatile obisnuite, dupa care sa impartaseasca public experienta.


Kudika
29 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.