Nevoia de diversitate se manifesta foarte evident la nivelul alimentatiei, datorita papilelor gustative care determina perceptia asupra alimentelor sau bauturilor pe care le consumam.
“Fiecare persoana are propriile ritualuri matinale si un ritm personal de a-si incepe ziua. Noi ne-am gandit sa ne adaptam preferintelor si stilului lor de viata, precum si gusturilor variate, propunandu-le trei tipuri diferite de cafea in ceea ce priveste intensitatea gustului. Astfel, in functie de personalitate sau de ritmul in care isi desfasoara activitatile, consumatorii isi pot alege cel mai potrivit produs din gama NESCAFE Brasero de la cafeaua foarte fina si usoara la cea cu un gust foarte intens. Inca o data, suntem aproape de consumatorii nostri oferindu-le o solutie adaptata si rapida pentru provocarile zilnice”, afirma Ana Maria Doxan, Business Unit Manager NestlE Beverages.
Produsele din gama NESCAFE Brasero sunt disponibile pe piata in ambalaje de gramaje diferite: NESCAFE Brasero Mild (1.8 si 100 grame), NESCAFE Brasero Original (1.8 g, 20g, 50g, 75g, 100g si 200g) si NESCAFE Brasero Strong (1.8g si 100 g).
Astfel, NESCAFE Brasero ofera consumatorilor diversitate si posibilitatea de a alege cafeaua care reprezinta ritmul si personalitatea. Fiecare poate alege cu NESCAFE Brasero gustul diminetii sale!