Setari Cookie-uri

6 premii internationale si 22 premii nationale pentru vinurile Vincon Vrancea

Sortimente precum Feteasca Neagra, Tamaioasa, Merlot sau Cabernet Sauvignon precum si vinarsurile produse de Vincon au fost apreciate de cele mai exigente jurii.

O alta realizare Vincon in 2011 este includerea gamei Beciul Domnesc in Top 300 cele mai importante branduri din Romania, validate Superbrands. Beciul Domnesc s-a nascut, ca brand, in urma cu 7 ani si are o cota valorica de piata de 6,3% si una in volum de aproximativ 4,1%, fiind totodata și cea mai importanta marca din portofoliul Vincon Vrancea, din punct de vedere al vanzarilor.

Includerea in acest onorant top a fost rezultatul unui studiu executat de catre firma Nielsen Romania. Printr-un algoritm complex, in care un Consiliu Superbrands format din 26 de specialisi a selectat mai intai 1.260 de marci romanesti din 40 de sectoare economice. Primele 740 dintre acestea au fost ulterior evaluate de catre un numar de 1.500 de consumatori, dupa criterii relevante pentru consumatori precum calitate, incredere in marca si distinctie in piata.

Fiecare premiu castigat, international sau national, ne bucura si ne responsabilizeaza. Suntem incantati ca am obtinut aceste medalii la cele mai importante concursuri internationale de profil unde competitia este acerba, iar juriile foarte exigente. Ne bucuram ca avem sortimente care confirma nu doar pe plan national ci si la aceste mari competitii si ca am reusit sa impunem in ultimii ani un soi romanesc – Feteasca Neagra – care a castigat anul acesta mai multe premii. Concurenta, din ce in ce mai acerba, numarul record de inscrieri din acest an, dar si toate premiile castigate ne motiveaza sa participam si pe viitor la acest tip de competitii si sa obtinem cat mai multe medalii”, declara reprezentantii Vincon Vrancea.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Ianuarie 2012
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.