Setari Cookie-uri

Procter&Gamble, partener cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman in campania Thank you mom!

Procter&Gamble si marcile sale Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, head&shoulders, Wella, Gillette, Braun si Ace in parteneriat cu Comitetul Olimpic Roman a lansat astazi, in Romania, campania “Thank you mom”.

Nevoia unei astfel de initiative este confirmata si de sondajul* realizat pentru P&G care releva ca aproape jumatate dintre copiii din Romania (43%) nu practica activitati sportive, in timp ce gradul de implicare a copiilor in astfel de activitati organizate in afara orelor de educatie fizica este de doar 14%.

Thank you mom Avand in vedere ca 77% dintre copiii implicati in activitati sportive in afara scolii sunt incurajati de parinti si de prieteni, P&G a decis sa se implice in actiuni de promovare si comunicare a beneficiilor sportului, prin evenimente dedicate copiilor, sportivilor si mamelor acestora.

Referitor la initiativa P&G, Mihai Covaliu, medaliat cu aur la Jocurile Olimpice a declarat: ”N-as fi reusit sa ajung la performantele sportive actuale si sa devin un Olimpic fara ajutorul parintilor mei. Mama m-a sprijinit in momentele dificile ale carierei mele si ii multumesc pentru aceasta”.

In aceasta campanie vor fi implicate si o parte dintre cele mai cunoscute marci P&G, inclusiv Pampers, Ariel, head&shoulders, Gillette, Always, Fairy, blend-a-med, Lenor si Duracell.

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati: www.pg.com


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Februarie 2012
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.