Procter&Gamble si marcile sale Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Fairy, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, head&shoulders, Wella, Gillette, Braun si Ace in parteneriat cu Comitetul Olimpic Roman a lansat astazi, in Romania, campania “Thank you mom”.
Avand in vedere ca 77% dintre copiii implicati in activitati sportive in afara scolii sunt incurajati de parinti si de prieteni, P&G a decis sa se implice in actiuni de promovare si comunicare a beneficiilor sportului, prin evenimente dedicate copiilor, sportivilor si mamelor acestora.
Referitor la initiativa P&G, Mihai Covaliu, medaliat cu aur la Jocurile Olimpice a declarat: ”N-as fi reusit sa ajung la performantele sportive actuale si sa devin un Olimpic fara ajutorul parintilor mei. Mama m-a sprijinit in momentele dificile ale carierei mele si ii multumesc pentru aceasta”.
In aceasta campanie vor fi implicate si o parte dintre cele mai cunoscute marci P&G, inclusiv Pampers, Ariel, head&shoulders, Gillette, Always, Fairy, blend-a-med, Lenor si Duracell.
Pentru mai multe informatii, va rugam accesati: www.pg.com
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Paolina Russo este câștigătoarea primului Zalando Visionary Award, oferit în parteneriat cu Copenhagen Fashion Week
- CAMPANIA “STUDENT DE 10” RECOMPENSEAZĂ STUDENȚII CU REZULTATE EXCEPTIONALE CU ABONAMENTE LA CELE MAI TARI FESTIVALURI DIN LUME
- Campania de beneficii se extinde pentru membrii Clubului CCC