Setari Cookie-uri

La Colline reintroduce laptele proaspat de capra in marile magazine

Dupa doua luni de pauza, caprele incep un nou sezon de lactatie, asigurandu-se in acest fel necesarul de lapte proaspat pentru consumatorii interesati.

Comunicat de presa

LaColline Incepand cu 1 martie, laptele proaspat de capra sub brandul La Colline poate fi gasit din nou pe rafturile magazinelor. Dupa doua luni de pauza, caprele incep un nou sezon de lactatie, asigurandu-se in acest fel necesarul de lapte proaspat pentru consumatorii interesati. Tot in aceasta primavara, La Colline anunta un nou look pentru ambalajele de 900 si 500 de ml precum si lansarea unui produs in preajma Pastelui.

La Colline, producatorul clujean de produse din lapte de capra, intra in primavara cu forte noi. Caprele dau din nou lapte din belsug iar in magazine vor aparea produsele proaspete.

Laptele de capra este colectat din zona centrala si de Nord a Transilvaniei, de la doua ferme mari si moderne si de la alte cateva ferme traditionale.

„Incepand cu luna decembrie, caprele isi „pastreaza” laptele doar pentru iezii lor carora le dau nastere pe la mijlocul lunii februarie. Abia de atunci putem incepe si noi exploatarea lui. Intrucat au fost cereri de lapte proaspat in toata aceasta perioada, atat de la distribuitori cat si de la consumatorii directi, ii anuntam acum pe toti acestia ca laptele va fi reintrodus in magazine de Martisor,” spune Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Tot in aceasta primavara, La Colline schimba si modul de prezentare a produselor proaspete. Astfel, laptele, iaurtul si kefirul vor avea ambalaje de 900 si 500 de ml cu o infatisare noua, fiind reprezentate de flacoane lungi si subtiri, fabricate dintr-un material mai rigid decat precedentul pentru a evita orice scurgere a produsului atunci cand ambalajul este presat. De asemenea, cu noul sistem de ambalare s-au avut in vedere si o serie de alte avantaje: produsele ocupa o suprafata mai mica iar datorita diametrului redus pot fi manevrate ușor chiar si de catre copii.

“Noul design este acum mai aproape de esenta brandului La Colline. Clientii vor recunoaște calitatea si vor sti imediat ce vor vedea produsul ca suntem un producator autohton, ca folosim 100% lapte de capra, fara niciun fel de adaosuri. ”, a mai declarat Ovidiu Spinu.

Produsele proaspete (laptele, iaurtul si kefirul) raman cele mai bine vandute din portofoliul La Colline, acestea insumand peste 40% din vanzari si inregistrand, totodata, o permanenta tendinta de creștere.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
28 Februarie 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.