Incepand din februarie, berea Staropramen este disponibila si in ambalaj PET de 1 litru.
Staropramen la 1l PET este vandut cu succes in alte tari din regiune, iar decizia de a-l lansa in Romania este fireasca, tinand cont de expansiunea dinamica a acestui tip de ambalaj in Romania. Varianta noua de ambalaj vine sa acopere mai bine ocaziile de consum din comertul traditional, oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de gustul Staropramen impreuna cu familia si prietenii, in aer liber, in excursii sau vacante.
Produsul este adresat consumatorilor de bere lager din segmentul core+, majoritatea avand varste intre 25 si 45 de ani, din orasele mari, cu venituri medii si peste medii, cu o frecventa a consumului de peste doua ori pe saptamana. Consumatorul Staropramen are o minte deschisa si o curiozitate vie, gata sa impartaseasca idei, sa descopere culturi, oameni si locuri si sa experimenteze stiluri de viata noi.
Produsul este adresat consumatorilor de bere lager din segmentul core+, majoritatea avand varste intre 25 si 45 de ani, din orasele mari, cu venituri medii si peste medii, cu o frecventa a consumului de peste doua ori pe saptamana. Consumatorul Staropramen are o minte deschisa si o curiozitate vie, gata sa impartaseasca idei, sa descopere culturi, oameni si locuri si sa experimenteze stiluri de viata noi.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- A doua ediție a Forumului Național - De Vocație Antreprenoare la Oradea . Un eveniment esențial pentru antreprenoriatul feminin
- Fursecuri de Crăciun: Rețete rapide pentru prăjiturele festive și delicioase
- Călătoria către succes: O poveste despre aspirații și împliniri