Danone Romania intampina primavara cu noutati in doua dintre cele mai cunoscute game ale sale.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone incluzand astazi 22 de sortimente potrivite oricarui moment de consum: de la micul dejun, la snack-ul dintre mesele principale si pana la gustarea usoara de seara. Activia este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Danone Nutriday Delicios lanseaza o gama de produse adresata in special copiilor, combinand iaurtul cu cele mai delicioase prajituri: Chec, Prajitura Alba ca Zapada si Biscuiti cu ciocolata si portocale. Parintii au astfel, un aliat de nadejde in noile Nutriday Delicios, pentru momentele cand vor sa le ofere celor mici o gustare dulce, intre mese.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai cumparata marca de iaurt din Romania. Nutriday ofera produse naturale, hranitoare si accesibile pentru toata familia, contribuind la crearea unor obiceiuri de alimentatie sanatoase. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe si iaurturi fara grasime. Prin marea sa diversitate, Nutriday se adreseaza tuturor membrilor familiei, fie ei copii, tineri, persoane active sau batrani.