Danone Romania intampina primavara cu noutati in doua dintre cele mai cunoscute game ale sale.
Activia cereale integrale cu nuci si miere contine bucatele de nuci si miere poliflora, o combinatie gustoasa si satioasa care se imbina perfect cu cerealele integrale, pentru a crea o gustare inedita, potrivita pentru orice moment al zilei. Sub sloganul „Pentru femei dulci ca mierea”, Activia cu nuci si miere beneficiaza de un suport de promovare puternic, precum si de momente de degustari speciale in magazine .
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone incluzand astazi 22 de sortimente potrivite oricarui moment de consum: de la micul dejun, la snack-ul dintre mesele principale si pana la gustarea usoara de seara. Activia este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Danone Nutriday Delicios lanseaza o gama de produse adresata in special copiilor, combinand iaurtul cu cele mai delicioase prajituri: Chec, Prajitura Alba ca Zapada si Biscuiti cu ciocolata si portocale. Parintii au astfel, un aliat de nadejde in noile Nutriday Delicios, pentru momentele cand vor sa le ofere celor mici o gustare dulce, intre mese.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai cumparata marca de iaurt din Romania. Nutriday ofera produse naturale, hranitoare si accesibile pentru toata familia, contribuind la crearea unor obiceiuri de alimentatie sanatoase. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe si iaurturi fara grasime. Prin marea sa diversitate, Nutriday se adreseaza tuturor membrilor familiei, fie ei copii, tineri, persoane active sau batrani.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone incluzand astazi 22 de sortimente potrivite oricarui moment de consum: de la micul dejun, la snack-ul dintre mesele principale si pana la gustarea usoara de seara. Activia este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Danone Nutriday Delicios lanseaza o gama de produse adresata in special copiilor, combinand iaurtul cu cele mai delicioase prajituri: Chec, Prajitura Alba ca Zapada si Biscuiti cu ciocolata si portocale. Parintii au astfel, un aliat de nadejde in noile Nutriday Delicios, pentru momentele cand vor sa le ofere celor mici o gustare dulce, intre mese.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai cumparata marca de iaurt din Romania. Nutriday ofera produse naturale, hranitoare si accesibile pentru toata familia, contribuind la crearea unor obiceiuri de alimentatie sanatoase. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe si iaurturi fara grasime. Prin marea sa diversitate, Nutriday se adreseaza tuturor membrilor familiei, fie ei copii, tineri, persoane active sau batrani.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- 3 motive pentru care Poiana Brașov rămâne în topul destinațiilor de vacanță
- Competiție de scurtmetraje la BIFF 2025! Selecția oficială a fost finalizată 15 scurtmetraje, 3 jurați, o singură competiție
- Locuri de vizitat în România - Top atracții, obiective turistice și destinații de neuitat