Setari Cookie-uri

Triplu experiment artistic, un concept imaginat de ABSOLUT VODKA

Evenimentul ABSOLUT ART 3XPERIENCE, desfasurat sub egida campaniei internationale ABSOLUT BLANK

ABSOLUT BLANK, campania ABSOLUT VODKA desfasurata la nivel global, a avut startul in Romania in luna octombrie a anului trecut. Pana in prezent, opt artisti foarte talentati s-au jucat pe panzele albe ce formeaza uriasa sticla cu o inaltime de 8 metri, realizand lucrari dintre cele mai non-conformiste si creative.

Pana acum, Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina si Alina Buzila au fost primii artisti non-conformisti locali care au experimentat arta in diverse variatii, in campania ABSOLUT BLANK. Startul interpretarii sticlei ABSOLUT, alcatuita din 17 canvasuri albe, l-a dat Andrei Pavel, artist aerograf, cu piesa «Color Touch». Loreta Isac a continuat cu grafica in acrilice realizand lucrarea «Organic», iar designerul George Neagu a creat cu versatilitate si ingeniozitate piesa «Colivia» inspirandu-se din nevoia de libertate a unei pasari. Sorina Vazelina a realizat cea de-a patra panza a sticlei uriase de ABSOLUT, utilizand de data aceasta un mix original de colaj si ilustratie, in lucrarea «AltUnde». Inspirata de mozaicul catalan si de fascinantul Antonio Gaudi, Alina Buzila asistata de Mihaela Pavelescu, a creat din ceramica pictata cea de-a cincea panza ABSOLUT BLANK, numita de artista «Ice Flower».

Citește și:

“ABSOLUT a inspirat, de-a lungul vremii, mai multe personalitati ale artei mondiale, incepand cu Andy Warhol. Ne bucuram ca avem ocazia sa facem acelasi lucru si in Romania, intr-un triplu act artistic live, sa transformam brandul ABSOLUT VODKA in catalizator al inovatiei artistice”, a povestit Nicoleta Dumitrascu, Brand Manager ABSOLUT, Pernod Ricard Romania.


Kudika
28 Mai 2012
Echipa Kudika