Setari Cookie-uri

Triplu experiment artistic, un concept imaginat de ABSOLUT VODKA

Evenimentul ABSOLUT ART 3XPERIENCE, desfasurat sub egida campaniei internationale ABSOLUT BLANK

Fiecare artist a avut la dispozitie un spatiu special de creatie, localizat pe cate unul dintre cele trei etaje ale galeriei. La parter, Elis Iaia, cunoscuta in comunitatea artistilor din Romania pentru picturile cu acril pe viniluri, a folosit aceeasi tehnica si pentru decorarea sticlei. “Sound Drops, metamorfoza sunetului in culoare” a fost propunerea lui Elis pentru ABSOLUT – o lucrare care a imbinat in cel mai interesant mod culoarea, vinilurile si creativitatea.

Echipa de la ALL HOLLOW s-a desfasurat la primul etaj al galeriei. Acestia au folosit in lucrarea “Hollow Wear” un mix de fotografie si pictura pentru a reda conceptul campaniei ABSOLUT BLANK – acela de a imbraca sticla de ABSOLUT. Proiectul a avut la baza o fotografie cu un model nud, imbracat intr-o tinuta creata prin pictura.

Citește și:

Mansarda a fost ocupata de Cutarica (Vlad Mihai), artistul care a imbinat pirogravura cu arta picturii cu acrilice pe bibelourile clasice, rezultatul fiind lucrarea ABSOLUT Bucolic. In viziunea lui Vlad, brandul a fost perfect integrat in atmosfera autohtona romaneasca, in folclor.

Invitatii i-au putut urmari pe cei trei artisti in timpul procesului de creatie, descoperind pas cu pas lucrarile acestora, in timp ce au savurat cocktailurile inventive pe baza de ABSOLUT VODKA. Si pentru ca intreg evenimentul a stat sub semnul creativitatii, cocktailurile oferite au devenit parte din universul creat, fiind inpirate din curente artistice – ABSOLUT Impresionism a amintit de viziunea originala asupra lumii sensibile si imaginile fara contururi create de Monet si Degas, ABSOLUT Cubism a fost cocktailul care i-a trimis pe invitati cu gandul la Picasso, iar ABSOLUT Suprarealism a fost inspirat de lucrarile pline de imaginatie ale lui Salvador Dali. ABSOLUT Art Nouveau aminteste de universul gaudian, iar inovatorul Andy Warhol a fost sursa de inspiratie pentru ABSOLUT Pop Art.

Citește și:

ABSOLUT BLANK, campania ABSOLUT VODKA desfasurata la nivel global, a avut startul in Romania in luna octombrie a anului trecut. Pana in prezent, opt artisti foarte talentati s-au jucat pe panzele albe ce formeaza uriasa sticla cu o inaltime de 8 metri, realizand lucrari dintre cele mai non-conformiste si creative.

Pana acum, Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina si Alina Buzila au fost primii artisti non-conformisti locali care au experimentat arta in diverse variatii, in campania ABSOLUT BLANK. Startul interpretarii sticlei ABSOLUT, alcatuita din 17 canvasuri albe, l-a dat Andrei Pavel, artist aerograf, cu piesa «Color Touch». Loreta Isac a continuat cu grafica in acrilice realizand lucrarea «Organic», iar designerul George Neagu a creat cu versatilitate si ingeniozitate piesa «Colivia» inspirandu-se din nevoia de libertate a unei pasari. Sorina Vazelina a realizat cea de-a patra panza a sticlei uriase de ABSOLUT, utilizand de data aceasta un mix original de colaj si ilustratie, in lucrarea «AltUnde». Inspirata de mozaicul catalan si de fascinantul Antonio Gaudi, Alina Buzila asistata de Mihaela Pavelescu, a creat din ceramica pictata cea de-a cincea panza ABSOLUT BLANK, numita de artista «Ice Flower».

Citește și:

“ABSOLUT a inspirat, de-a lungul vremii, mai multe personalitati ale artei mondiale, incepand cu Andy Warhol. Ne bucuram ca avem ocazia sa facem acelasi lucru si in Romania, intr-un triplu act artistic live, sa transformam brandul ABSOLUT VODKA in catalizator al inovatiei artistice”, a povestit Nicoleta Dumitrascu, Brand Manager ABSOLUT, Pernod Ricard Romania.

Vizionare placuta


Kudika
28 Mai 2012
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.