Setari Cookie-uri

Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

Ivatherm isi invita consumatorii intr-o calatorie alaturi de dermocosmeticele cu apa termala Herculane

Pe toata durata campaniei, trenderitele vor completa rapoarte si chestionare si ne vor comunica feedback-ul sincer si onest legat de produsele din gamele Ivatherm. In urma acestor activitati, trender.ro va analiza cantitativ si calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla cate persoane au auzit de produsele Ivatherm, care a fost impactul campaniei in Social Media si in blogosfera sau daca trenderii sunt dispusi sa cumpere si sa recomande produsele incercate, in viitor.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Ivatherm veti gasi pe site-ul dedicat acesteia.

Featured foto by nd3000 via Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
7 Iunie 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.