Inspirata de Peroni Nastro Azzurro
Acest proiect reprezinta continuarea parteneriatului care dureaza de 4-5 ani intre Peroni Nastro Azzurro si Antonio Berardi. Colaborarea dintre cele doua branduri a generat multe initiative de succes incepand cu 2008, precum “Valigia Peroni”, o geanta de weekend pentru calatorul cu stil, sau Premiile Peroni pentru Tineri Designeri.
Pentru realizarea campaniei “Bellagio de Antonio Berardi”, Peroni Nastro Azzurro a ales un fotograf si un regizor multi-premiat stabilit in New York, dar cu un mare atasament pentru Italia, Robyn Lea. Filmand colectia in apropierea Lacului Como, Lea a ilustrat cel mai important sezon pentru italieni, sezonul primavara/vara.
Claudia Falcone, Global Brand Director Peroni Nastro Azzurro, a declarat: „Peroni Nastro Azzurro are ca misiune sa duca mai departe stilul italian in lume, iar parteneriatul nostru indelungat cu Antonio Berardi a devenit pe zi ce trece mai strans.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Colecția Levi’s WellThread toamnă-iarnă 2023 impresionează prin folosirea materialelor alternative
- Levi’s și Crocs combină stilul casual, confortul și design-ul de calitate într-o nouă colecție capsulă
- COS A LANSAT O COLECȚIE CAPSULĂ ÎN PARTENERIAT CU NATIVA™ FOLOSIND LÂNĂ REGENERATIVĂ TRASABILĂ
Suntem foarte mandri de colectia Bellagio de Antonio Berardi si de autenticitatea italiana pe care aceasta o ofera iubitorilor de stil de pretutindeni”
Intreaga colectie “Bellagio de Antonio Berardi” este realizata in Italia si sunt produse numai 50 de piese din fiecare obiect.
Ochelarii de soare si geanta sunt create ca obiecte unisex, iar jachetele sunt disponibile in doua variante de design, pentru femei si pentru barbati, si vor fi comercializate in sezonul primavara/vara 2013.