Setari Cookie-uri

Colectia capsula Antonio Berardi sezonul primavara-vara 2013

Inspirata de Peroni Nastro Azzurro

Acest proiect reprezinta continuarea parteneriatului care dureaza de 4-5 ani intre Peroni Nastro Azzurro si Antonio Berardi. Colaborarea dintre cele doua branduri a generat multe initiative de succes incepand cu 2008, precum “Valigia Peroni”, o geanta de weekend pentru calatorul cu stil, sau Premiile Peroni pentru Tineri Designeri.

Pentru realizarea campaniei “Bellagio de Antonio Berardi”, Peroni Nastro Azzurro a ales un fotograf si un regizor multi-premiat stabilit in New York, dar cu un mare atasament pentru Italia, Robyn Lea. Filmand colectia in apropierea Lacului Como, Lea a ilustrat cel mai important sezon pentru italieni, sezonul primavara/vara.

Claudia Falcone, Global Brand Director Peroni Nastro Azzurro, a declarat: „Peroni Nastro Azzurro are ca misiune sa duca mai departe stilul italian in lume, iar parteneriatul nostru indelungat cu Antonio Berardi a devenit pe zi ce trece mai strans.

Citește și:

Suntem foarte mandri de colectia Bellagio de Antonio Berardi si de autenticitatea italiana pe care aceasta o ofera iubitorilor de stil de pretutindeni”

Intreaga colectie “Bellagio de Antonio Berardi” este realizata in Italia si sunt produse numai 50 de piese din fiecare obiect.

Ochelarii de soare si geanta sunt create ca obiecte unisex, iar jachetele sunt disponibile in doua variante de design, pentru femei si pentru barbati, si vor fi comercializate in sezonul primavara/vara 2013.

Vizionare placuta


Kudika
27 Februarie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.