Prajitura Barni - o gustare delicioasa si sanatoasa
Comunicat de presa
Prajitura Barni are acum 45% continut de fructe in umplutura si poate fi alegerea potrivita atunci cand doresti sa ii oferi celui mic o gustare delicioasa intre mese.
“Barni exista pe piata prajiturelelor din Romania de 5 ani, pana acum inregistrand vanzari de peste 100 milioane de ursuleti. Micii nostri consumatori se bucura in proportii aproximativ egale de cele 3 arome existente: umplutura de ciocolata, de lapte si de capsune. Aceste rezultate ne-au incurajat sa dezvoltam gama si sa venim in intampinarea consumatorilor cu un nou produs delicios: Barni cu umplutura de mar. De asemenea, varianta cu capsune are acum o reteta imbunatatita”, declara Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits - Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International.
Copiii consuma o gama larga de produse care le asigura aportul nutritional zilnic. Studiile au aratat ca fructele reprezinta alternativa oferita cel mai des celor mici atunci cand acestia vor o gustare, iar merele si capsunele sunt in topul preferintelor lor.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Indiana Jones și Cadranul Destinului, aventura finală a unui erou ce sfidează trecerea timpului
- Alin Gălățescu: Femeia modernă are extrem de multe de învățat de la Coco Chanel
- Dragostea trece prin stomac: Cele mai romantice deserturi pe care să le împarți cu persoana iubită
“Stim ca celor mici le plac gustarile variate, iar mamele doresc sa le ofere produse cat mai sanatoase. Datorita ingredientelor sale, Barni poate reprezenta o alegere potrivita pentru o gustare echilibrata, consumat impreuna cu un fruct sau cu un produs lactat”, incheie Andreea Bogdan.
Barni este o prajitura pufoasa, potrivita pentru gustarea copiilor, fara coloranti sau conservanti. Este facuta cu ingrediente simple si de calitate: cereale, oua, lapte, fructe. Portia individuala de 30g, cu forma vesela de ursulet, este potrivita pentru gustarea copilului. Barni le aduce celor mici o gama variata de prajiturele: cu crema de ciocolata, lapte, capsune, iar din aceasta primavara si cu mere. Toate cele 4 arome sunt disponibile atat in formatul de 30g, cat si in cutia de 150g.
Lansarea Barni, 45% fruct in umplutura este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata: reclama TV, promovare online, degustari si proiecte speciale.