Setari Cookie-uri

Peste 2.000 de elevi invata despre colectarea selectiva cu Romprest

Romprest a lansat programul pilot al campaniei de informare ATITUDINEA R.

“Colectarea selectiva reprezinta o prioritate pentru Primaria Municipiului Bucuresti, de aceea ne implicam in astfel de proiecte de informare si educare, precum acesta.

Este foarte important sa incepem aceste campanii cu copii deoarece ei pot genera si o schimbare in atitudinea adultilor. Pentru a avea un oras mai curat si un mediu mai sanatos este foarte importanta responsabilizarea cetatenilor, de aceea am pus la dispozitia acestora, prin intermediul operatorilor, infrastuctura necesara pentru a colecta selectiv deseurile.

Speram ca prin aceste programe de informare sa creasca nivelul de constientizare si implicit, cel al cantitatilor colectate selectiv”, declara Sorin Oprescu, Primar General al Municipiului Bucuresti.

ATITUDINEA R promoveaza, in premiera, pre-colectarea selectiva printr-un proiect dinamic si educativ. Programul presupune, pe de o parte, punerea in scena a unei piese de teatru pe teme eco in care conceptul de protejare a mediului inconjurator este abordat original si, pe de alta parte, lansarea competitiei intre scolile participante.

Citește și:

Piesa de teatru pe teme eco transpune copii intr-o lume in care nu se colecteaza selectiv, dominata de deseuri si fara resurse naturale. Alaturi de eroii colectarii selective – Plastic, Hartie, Sticla – si de Romprest, fiecare copil poate deveni un super-erou care ajuta la salvarea planetei de poluare prin colectarea selectiva.

Insusirea comportamentului eco-civic al elevilor va fi testat printr-o competitie intre scolile participante. Astfel, fiecare scoala, clasa sau copil participant la campanie poate fi castigator. Scolile participante se pot inscrie la cele trei concursuri din cadrul campaniei: „Creaza-ti propria piesa de teatru din deseuri reciclabile”, „Scoala eco” si „Eco Paparazzo”, care vor fi premiate de Romprest in cadrul unei gale care va avea loc in iunie. Concursurile sunt jurizate de Romprest conform Regulamentului Campaniei, ce va fi afisat pe site-ul Romprest

Citește și:

Concursul „Creaza-ti propria piesa de teatru din deseuri reciclabile” se adreseaza claselor din scolile participante la proiect. Astfel, fiecare clasa isi va pregati o piesa de teatru pe teme eco sau o defilare de moda, folosind materiale reciclabile. Concursul se va desfasura de la data lansarii proiectului, pana la sfarsitul lunii mai. Castigatorii fiind premiati in cadrul galei de incheiere din iunie.

„Scoala eco” este concursul de pre-colectare selectiva a deseurilor reciclabile (Hartie & Carton si Pet & Metal) intre toate scolile inscrise in proiect. Concursul se va desfasura de la lansarea galei, 28 martie, pana la sfarsitul lunii mai, cand vor fi cuantificate cantitatile. Castigatorii vor fi premiati in cadrul galei de incheiere din luna iunie.

Concursul „Eco Paparazzo” este adresat copiilor participanti la proiect prin care toti elevii implicati in campanie vor surprinde in imagini actiuni de curatenie sau de pre-colectare selectiva a deseurilor reciclabile sau dinpotriva, actiuni prin care este poluat mediul. Instantaneele vor fi transmise pe adresa de mail marketing@romprest.ro, si vor fi premiate lunar.

Citește și:

In cadrul lansarii ATITUDINEA R a avut loc si vernisajul de fotografie pe teme eco realizat pentru Romprest de bloggerul foto Alex Mazilu.

Din 2014, Romprest isi propune sa extinda proiectul la nivel national si sa creasca cantitatile de deseuri reciclabile colectate selectiv, dar si sa promoveze conceptul eco si prin alte actiuni interactive.

Vizionare placuta


Kudika
28 Martie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.